Στην ανακοίνωση του ο
Σύνδεσμος σιδηροδρομικών Πελοποννήσου
αναφέρει:
"Η Κυβέρνηση με γρήγορους ρυθμούς υλοποιεί το σχεδιασμό της
για ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου. Έτσι στις 14/8/2013 προχώρησε στην απόσχιση
της ΕΕΣΣΤΥ από τον ΟΣΕ και στις 16/8/2013 στην ένταξη της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ.
Στο όνομα της ανταγωνιστικότητας κάνει πράξη τις οδηγίες της
Ε.Ε. και της Τρόικας και παραχωρεί τα Μηχανεργοστάσια που αποτελούν μοχλό
ανάπτυξης της χώρας και των Ελληνικών Σιδηροδρόμων σε ιδιώτες και ξένα
συμφέροντα.
Όμως και στον ΟΣΕ με την τροποποίηση του ν.3891 όχι μόνο
παραχωρεί τη συντήρηση της υποδομής με πολυετείς συμβάσεις σε ιδιώτες, αλλά
δίνει και τη δυνατότητα της πιστοποίησης των λειτουργιών.
Μετά από συνάντηση που είχε το Σωματείο με τον Πρόεδρο της
ΕΕΣΣΤΥ κ.Αγιάσογλου, ο οποίος ήταν καθησυχαστικός ως προς την ένταξη στο ΤΑΙΠΕΔ
της εταιρείας.
Μας μίλησε για ανάπτυξη, για προσλήψεις και για δουλειές οι
οποίες θα έρθουν μετά τη 10ετή σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και από
τουριστικές δραστηριότητες ιδιωτών στην Πελοπόννησο την ώρα που το δίκτυο
παραμένει κλειστό, τα κτίρια εγκαταλελειμμένα και οι πρώην συνάδελφοι
σιδηροδρομικοί, μετατασσόμενοι, δίχως να δεσμεύεται για τους σημερινούς
εργαζόμενους στην ΕΕΣΣΤΥ αλλά και τα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα.
Εκτός κι αν ο κύριος Πρόεδρος μιλάει για ανάπτυξη της ΕΕΣΣΤΥ
δίχως τους σιδηροδρομικούς.
Ταυτόχρονα συνάδελφοι, όλοι οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί
υλοποιούν τις πολιτικές της Ε.Ε., γίνονται με στρατηγική και στόχευση: τη
μείωση των μισθών, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, την παραπέρα μείωση των
συντάξεων και διάλυση του κοινωνικοασφαλιστικού συστήματος, την απελευθέρωση
της αγοράς εργασίας, την αύξηση της εκμετάλλευσης και κερδοφορίας του
κεφαλαίου.
Αποφασίσαμε να κάνουμε συγκεντρώσεις στους χώρους δουλειάς, να
ενημερώσουμε ξανά όλους τους εργαζόμενους, να στηρίξουν και να συμμετέχουν σε
κάθε προσπάθεια για κοινή δράση με τα άλλα Σωματεία στον κλάδο Μεταφορών, αλλά
και πρωτοβουλίες που ήδη κάνει η Ομοσπονδία για να πετύχουμε μία ενιαία δράση
στον κλάδο μεταφορών με κύρια αιτήματα:
1. Ενιαίο και Δημόσιο Σιδηρόδρομο στην υπηρεσία της
κοινωνίας.
2. Διεκδίκηση Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
3. Ανάπτυξη και λειτουργία του δικτύου Πελοποννήσου.
4. Φθηνό εισιτήριο και δωρεάν μεταφορά για ανέργους, ΑΜΕΑ
και ευπαθείς ομάδες.
Οι Σιδηροδρομικοί όπως και όλοι οι εργαζόμενοι απέναντι σε
αυτή την εξέλιξη, με οργανωμένο αγώνα να ανοίξουμε το δρόμο για ανατροπή των
πολιτικών αυτών και ριζικές αλλαγές στο επίπεδο οικονομίας και κοινωνίας."
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΛΕΧΟΥΡΙΤΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΛΑΣ