Με ανοικτή επιστολή τους προς την Διεύθυνση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
δυο σιδηροδρομικοί, των κλάδων Έλξης και Κίνησης, εκφράζουν την αγωνία τους για το μέλλον του σιδηρόδρομου
και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στον καθημερινό εργασιακός τους βίο. Παραθέτουμε
αυτούσια την επιστολή των δυο σιδηροδρομικών.
Με αφορμή τις αλλεπάλληλες επιθέσεις το τελευταίο χρονικό
διάστημα από νεαρά κυρίως περιθωριακά άτομα εναντίων του προσωπικού στις
αμαξ-ες (έλξη - κίνηση) αλλά και το θλιβερό περιστατικό του θανάτου του νεαρού
άνδρα κατά τη διάρκεια ελέγχου εισιτηρίων σε τρόλεϊ είμαστε υποχρεωμένοι να
απευθυνθούμε δημόσια στην ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναζητώντας ηθικούς
αυτουργούς μίας κατάστασης που διαρκώς επιδεινώνεται...
Είναι γεγονός ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είτε πουληθεί έρμαιο στις
βουλές των συμφερόντων (βλέπε ΤΑΙΠΕΔ) είτε μείνει δημόσια πρέπει να καλύπτει
στοιχειώδη ποσοστά ασφαλείας για το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους στις
αμαξ-ες.
Η προσωρινή σιωπή των εργαζομένων δεν σημαίνει αποδοχή
τετελεσμένων απλώς επειδή δεν επιθυμούμε να δικαιωθούμε από συγκυρίες και με
βάση τις Ευρωπαϊκές οδηγίες και τους κανονισμούς που θέτει η υποδομή του ΟΣΕ ,
ως φυσικοί χρήστες του δικτύου θέτουμε με αγωνία ερωτήματα με χρονικό
προσδιορισμό παρελθόντος χρόνου για να τονίσουμε την εγκατάλειψη της
λειτουργίας των τραίνων στην Ελλάδα.
Ακόμη περιμένουμε του
ειδικούς φρουρούς που θα συνεισφέρουν στο αίσθημα ασφάλειας των υπαλλήλων αλλά
και του επιβατικού κοινού.
Ακόμη περιμένουμε το
αυτονόητο του «κλεισίματος» των σταθμών με μπάρες συνδεδεμένες με τα εκδοτήρια
εισιτηρίων ώστε να περιοριστεί στο ελάχιστο εισιτηριοδιαφυγή αλλά και η
πρόσβαση σε ανθρώπους του περιθωρίου στις αμαξ-ες (κυρίως του προαστιακού)
Ακόμη περιμένουμε να
εφαρμοσθεί ο κανονισμός κυκλοφορίας χωρίς εκπτώσεις αλλά όπως πληροφορούμαστε
οι εσωτερικές μετατάξεις «σέρνονται» στους διαδρόμους της Καρόλου.
Ακόμη περιμένουμε
λύση στον προγραμματισμό της εργασίας του προσωπικού έλξης παρά την παρέμβαση
που έχουμε κάνει σε κορυφαίο επίπεδο της Γενικής Διεύθυνσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ακόμα περιμένουμε
σοβαρή δημόσια εξήγηση για τον παροπλισμό των πέντε λεωφορείων (110 θέσεων
έκαστο) που έχουν αγορασθεί για τη γραμμή του προαστιακού της Πάτρας. Ποια
είναι η αόρατη δύναμη που επιβάλλει την παρουσία του ΚΤΕΛ στα χωράφια της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφήνοντας αναξιοποίητα τα χρήματα του Ελληνικού λαού.
Κε Ζηλιασκόπουλε
Δεν προσδοκούμε ανάσταση νεκρών από το ενδιαφέρον για την
καθημερινότητα των επιβατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά προσφερόμαστε για μία βόλτα
στους σταθμούς του ΣΚΑ ένα αυγουστιάτικο μεσημέρι, μετέχοντας στην ταινία
«αλλάζοντας» την εικόνα των τρένων στον προαστιακό.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΞΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΚΙΝΗΣΗΣ
Νίκος Ντάνος Αθανάσιος Κασκούτας
«Σ.Ν». Οι επισημάνσεις
των δυο σιδηροδρομικών θεωρούμε ότι είναι άκρως ενδιαφέρουσες και πιστεύουμε ότι
θα διαβαστούν με πολύ προσοχή τόσο από την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και από το
Υπουργείο Μεταφορών το οποίο όπως πληροφορηθήκαμε "παρακολουθεί" το blog μας νυχθημερόν…