Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΕΡΓΟΣΕ: Με μεγάλες προσδοκίες ξεκίνησε το έργο Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος

Επίσκεψη σε όλα τα μέτωπα όπου θα εξελιχθεί η εργολαβία από τη Ροδοδάφνη ως τον Ψαθόπυργο, της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου-Πατρών, πραγματοποίησε την περασμένη Δευτέρα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος.
Το τμήμα περιλαμβάνει τη μεγάλη διπλή σήραγγα της Παναγοπούλας, μήκους 5,2 χιλιομέτρων, αλλά και τις οδούς πρόσβασης σε αυτήν.

«Πρόκειται για ένα έργο πολύ σημαντικό, για να φθάσουμε κοντά στην Πάτρα. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνεται η Παναγοπούλα με δίδυμη σήραγγα 5,200 μέτρων. Είναι δύσκολο αλλά απαραίτητο έργο για να ολοκληρώσουμε το σύγχρονο ηλεκτρικό δίκτυο που θα αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες. Η διαδρομή Πάτρας- Αθήνας θα γίνεται σε δύο ώρες», δήλωσε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» ο κ. Σπηλιόπουλος, συμπληρώνοντας: «Μένει ακόμα να κάνουμε και άλλα πράγματα:

1. Το τμήμα από τον Ψαθόπυργο στην Πάτρα, για το οποίο θα είμαστε έτοιμοι ως το τέλος του χρόνου να το δημοπρατήσουμε.

2. Ως τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο θα δημοπρατήσουμε ένα έργο σκούπα, με αντικείμενο να συμπληρώσει όλες τις ελλείψεις που προέκυψαν στο τμήμα από Κιάτο ως Ροδοδάφνη, επειδή υπήρξαν δύο εργολαβίες της Μηχανικής που διαλύθηκαν και υπάρχουν εκκρεμότητες.

Όταν ολοκληρωθεί το τμήμα Κιάτου-Πάτρας θα μπορούμε να πούμε πως η περιοχή θα αποκτήσει σιδηροδρομικό δίκτυο σύγχρονο, γρήγορο, αξιόπιστο και ασφαλές. Στο διάστημα των τριών χρόνων που θα εξελίσσονται οι εργασίες θα είναι πολλές οι θέσεις εργασίας, πολλά εισοδήματα θα δημιουργηθούν και θα τονωθεί η οικονομική κατάσταση της Αχαΐας. Το έργο είναι ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα, οι πιστώσεις είναι εξασφαλισμένες και η χρηματοδότησή του θα συνεχιστεί και στην επόμενη χρηματοδοτική περίοδο 2014-2020. Έχουν τελειώσει και οι απαλλοτριώσεις, που είναι πάντοτε κρίσιμο ζήτημα για τη γρήγορη εξέλιξη ενός έργου».

Την ξενάγηση του προέδρου της ΕΡΓΟΣΕ έκανε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας ΑΚΤΩΡ, Δημήτριος Κούτρας, που έδωσε όλες τις λεπτομέρειες που περιλαμβάνονται σε αυτό. Στο δύσκολο ανάγλυφο της παραλιακής ζώνης της Αχαΐας αναφέρθηκε συχνά ο κ. Κούτρας, εξηγώντας τις δυσκολίες που θα υπάρξουν κατά την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από τη Ροδοδάφνη ως τον Ψαθόπυργο. «Οι λόφοι είναι πολύ κοντά στη θάλασσα και το πλάτος που αφήνουν ως την παράκτια ζώνη είναι πολύ στενό. Μόνον τυχαίο δεν είναι ότι ακόμα και οι Ρωμαίοι ακολούθησαν την ίδια ακριβώς διαδρομή, για να φτιάξουν την οδό, η οποία από την Πάτρα οδηγούσε στην Κόρινθο, γιατί δεν είχαν άλλα περιθώρια», δήλωσε στην «Πελοπόννησο».

Τώρα, όπως εξηγούσε, σε κάποια σημεία, για να ξεπεραστεί το πρόβλημα, από επάνω θα περνά η Ολυμπία Οδός και από κάτω η διπλή σιδηροδρομική γραμμή. Κατά την ξενάγηση ήταν παρόντες ο αντιπρόεδρος και εκτελεστικό μέλος της ΕΡΓΟΣΕ Νίκος Κουρέτας, διευθυντές και άλλα στελέχη της εταιρείας, η προϊσταμένη της Στ' Εφορείας Αρχαιοτήτων Ερωφίλη Κόλλια, η υπεύθυνη της Διαχειριστικής Αρχής για το έργο Μαρία Οικονόμου, αρχαιολόγοι και άλλοι.

Από την πλευρά της κοινοπραξίας, που την αποτελούν οι εταιρείες ΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ και IΝTRAKAT, εκτός από τον γενικό διευθυντή της ΑΚΤΩΡ Δημήτρη Κούτρα, ήταν ο διευθύνων σύμβουλος και ο γεν. διευθυντής Κατασκευών της IΝTRAKAT, Π. Σουρέτης και Δημ. Παππάς, και άλλα στελέχη των εταιρειών.

aigialeianews.gr