Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Θ. Ζηλιασκόπουλος, ΤΡΑIΝΟΣΕ: «Δυστυχώς, οι αποθήκες στο Θριάσιο είναι άδειες»


Του Φώτη Φωτεινού
Για όλους και για όλα μίλησε ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος στο 11ο Συνέδριο Διεθνούς Διαμεταφοράς & Logistics, του οποίου χορηγός επικοινωνίας ήταν το metaforespress.gr


Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην εμπορευματική πολιτική της εταιρείας. Ξεχώρισε η παραδοχή ότι οι αποθήκες στο Θριάσιο (κτίριο Κ1) είναι άδειες, αλλά και η επισήμανση ότι η εταιρεία δεν έχει, αλλά πρέπει να αποκτήσει logistics operation.
Ωστόσο, ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται ότι δεν φοβάται τον ανταγωνισμό, τονίζοντας ότι «αύριο μπορεί να υπάρξει κι άλλος operator, το αποδεχόμαστε, είμαστε υπέρ του ανταγωνισμού».
Οι μικρές και μεγάλες φιλοδοξίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  
Μεγάλο μέρος της ομιλίας του αφιερώθηκε στην συμφωνία με την Cosco και την HP. Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η διαδρομή Ελλάδα – Σκόπια – Σερβία – Ουγγαρία – Σλοβακία – Τσεχία, ήτοι 2.200 χιλιόμετρα, να γίνεται σε 5 ημέρες. Αν πάει καλά η συμφωνία, θα ακολουθήσουν κι άλλες, καθώς σε εξέλιξη βρίσκονται ανάλογες συζητήσεις.
«Σήμερα, κανένα από τα TEUS του λιμανιού δεν μεταφέρεται με τρένο. Υπολογίζουμε ότι 3 εκατ. TEUS μεταφέρονται από την Ασία προς Πολωνία, Τσεχία, Αυστρία, Ουγγαρία και τις βαλκανικές χώρες. Πρέπει να χτυπήσουμε μερίδιο από την αγορά αυτή», επισήμανε ο κ. Ζηλιασκόπουλος.

Αναγκαίες είναι οι συνδέσεις με κόμβους και τερματικούς σταθμούς άλλων αγορών, με απώτερο στόχο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να γίνει ένας από τους κύριους σιδηροδρομικούς παρόχους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Υπενθυμίζεται ότι τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τα εμπορεύματα έφτασαν το 2012 τα 19,9 εκατ., με στόχο τα 24 εκατ. το 2013.
Η αύξηση των εσόδων αποτελεί απόρροια και της νέας υπηρεσίας  μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η οποία θα μεταφέρει εμπορεύματα, είτε πόρτα – πόρτα, σε συνεργασία με μεταφορικές εταιρείες, είτε απευθείας στον τερματικό σταθμό.