Θριάσιο, Παναγοπούλα
και Αχαρνές
Προχωρούν οι διαδικασίες για τα μεγάλα έργα της ΕΡΓΟΣΕ καθώς
η κινητικότητα πλέον είναι πολύ μεγάλη. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του
ypodomes.com τα 4 σημαντικά έργα που δημοπρατήθηκαν είναι σε φάση ολοκλήρωσης
της διαγωνιστικής διαδικασίας με σημαντική όμως χρονική καθυστέρηση.
Συγκεκριμένα στο έργο ανάταξης της ηλεκτροκίνησης από τις Αχαρνές μέχρι την
Τιθορέα κόστους 21εκ.ευρώ υπολογίζεται πως μέσα στον Ιούνιο θα έχουμε την
υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο (ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ). Το έργο έχει να κάνει
με τις εκτεταμένες κλοπές καλωδίων σε αυτό το τμήμα.
Για τα δύο μεγάλα έργα υποδομής , Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος (που περιλαμβάνει και τη
σήραγγα Παναγοπούλας) κόστους 315εκ.ευρώ και η Β` φάση ανάπτυξης του Θριάσιου
Πεδίου κόστους 150εκ.ευρώ , οι συμβάσεις έχουν σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Μέχρι το τέλος Ιουνίου θα έχουν σταλεί στην Βουλή για κύρωση και θεωρητικά μέσα
στον Ιούλιο θα έχουμε τις υπογραφές των συμβάσεων.
Για το μεγάλο έργο ολοκλήρωσης του τμήματος Τιθορέα-Δομοκός που περιλαμβάνει
και την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, είμαστε σε αναμονή. Το έργο με κόστος
415εκ.ευρώ με την ολοκλήρωση του θα ενώσει με ηλεκτροκίνητα τρένα για πρώτη
φορά την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη με χρόνους που θα φτάνουν τις 3 ώρες και 15
λεπτά.
ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΚΟΥΠΕΣ
Όμως τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζονται. Τα δύο έργα σκούπες Κιάτο-Διακοπτό και
Πειραιάς-3 Γέφυρες είναι σε φάση εκπόνησης των τευχών δημοπράτησης. Θεωρητικά
τα έργα αυτά μέχρι το Φθινόπωρο θα μπορούν να δημοπρατηθούν. Με το πρώτο
ολοκληρώνονται τα έργα υποδομής-επιδομής από το Κιάτο μέχρι το Διακοπτό ενώ στο
έργο Πειραιάς-3 Γέφυρες περιλαμβάνεται και το έργο της ολοκλήρωσης της
ηλεκτροκίνησης.
Και τα δύο έργα είναι κρίσιμα καθώς είναι συμπληρωματικά στα ήδη υπάρχοντα. Στα
σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ θα έχουμε όμως και συνέχεια καθώς υπολείπεται το έργο
ηλεκτροκίνησης της γραμμής Κιάτο-Ψαθόπυργος (ίσως και Ρίο).
Ypodomes.com