Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Κυκλοφοριακή συμφόρηση κοστίζει τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου 266 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως

Οι νέες τεχνολογίες υπόσχονται να οδηγήσει σε θεμελιώδεις αλλαγές στην ανάπτυξη των συστημάτων αστικών συγκοινωνιών και την οργάνωση των ταξιδιών και τα ταξίδια μας
Κυκλοφοριακή συμφόρηση κοστίζει τις μεγαλύτερες πόλεις στον κόσμο δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η κατάσταση κινδυνεύει να επιδεινωθεί, επειδή το 2050, όπως αναμενόταν, ο αστικός πληθυσμός της Γης θα είναι 70% έναντι 50% σήμερα.
Αυτό σημαίνει ότι η αναβίωση του ενδιαφέροντος στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ η ανάπτυξη της τεχνολογίας κινητών επικοινωνιών υπόσχεται να οδηγήσει σε μια ριζική αλλαγή στον τρόπο που οργανώσει περιοδεία και τα ταξίδια μας. 

Κυκλοφοριακή συμφόρηση έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία. Σύμφωνα με μια έρευνα εταιρεία συμβούλων Roland Berger, στις 30 μεγαλύτερες μητροπολιτικές περιοχές του κόσμου ετήσιου οικονομικού και κοινωνικού κόστους λόγω της "συμφόρησης" από 266 δισ. δολ. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι κάθε μέρα στην πόλη παίρνει πάνω από 180.000 ανθρώπους, είναι δύσκολο να περιμένουμε βελτίωση της κατάστασης των μεταφορών. 
Στις ανεπτυγμένες χώρες, η κύρια πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι δημοτικές αρχές, τις μεταφορές και τις πόλεις όπως το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη - Πώς να εκσυγχρονίσει και να επεκτείνει το υπάρχον, που ήδη συχνά κατάρρευση των υποδομών στις περιοχές όπου οι ελεύθερες περιοχές αποτιμώνται συχνά περισσότερο από το χρυσό. Στις αναπτυσσόμενες χώρες, στις οποίες, λόγω της εισροής μεταναστών εργαζομένων βρεθούν συγκλονισμένοι από την ήδη δεν είναι πολύ καλά ανεπτυγμένο σύστημα μεταφορών (που συνήθως αποτελείται από λεωφορεία, τα οποία είναι όλο και περισσότερο στέλεχος του δρόμου), η κύρια πρόκληση είναι να βρούμε αποτελεσματικό μέσο για να κινηθούν εκατομμύρια ανθρώπους. Σε αυτές τις πόλεις είναι η κατασκευή νέων γραμμών του μετρό και τραμ. 
Αξιολογήσει τι οικονομικές ευκαιρίες που ανοίγονται για την ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης των μεταφορών και των μεταφορών τεχνολογιών δεν είναι εύκολο. Σε μια μελέτη της Roland Berger, δήλωσε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία από την εταιρεία, οι μεγαλύτερες τράπεζες των διαφόρων χωρών μπορεί μέσα στα επόμενα 10 χρόνια για να δαπανήσει 175 δισεκατομμύρια δολαρίων για τη μεταφορά συστημάτων στις αναπτυσσόμενες χώρες μόνο. 
Για παράδειγμα, στην Ινδία, όπου ο πληθυσμός είναι ήδη 46 πόλεις πάνω από 1 εκατομμύριο άνθρωποι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σχεδιάζει να επενδύσει περίπου $ 40 δισ. ευρώ για την κατασκευή του μετρό. Η πρώτη γραμμή του μετρό στη χώρα άρχισε να λειτουργεί στην Καλκούτα στα μέσα της δεκαετίας του 1980, ενώ στο Νέο Δελχί Μετρό κέρδισε μόνο το 2002 τη δική κατασκευή του μετρό σε πέντε πόλεις -. Mumbai, Bangalore, Hyderabad, Cochin και Chennai. 
Στην Κίνα, το σύστημα των επιβατικών μεταφορών μάζα σε 15 πόλεις, επτά εκ των οποίων κέρδισε τα τελευταία πέντε χρόνια. Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, η πόλη εξέδωσε 34 άδειες για την κατασκευή των γραμμών του μετρό συνολικού μήκους 4.300 χιλιομέτρων, η οποία είναι κάτι περισσότερο από μιάμιση φορές περισσότερο από ό, τι τώρα λειτουργεί. 

's φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του μετρό και του δικτύου του τραμ στη Ρωσία, η οποία ετοιμάζεται να κάνει κάποιες σημαντικές διεθνείς εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένου του FIFA World Cup το 2018 η κυβέρνηση της πόλης της Μόσχας σχεδιάζει να κατασκευάσει 150 χιλιόμετρα νέων γραμμών του μετρό, διπλασιάζοντας το μήκος των δρόμων στην τρέχουσα υπόγειο. 
Στο Λονδίνο, ένα Crossrail κοστολόγηση του έργου £ 14.8 δισεκατομμύρια (22.400.000.000 δολάρια), στην οποία η κατασκευή νέων γραμμών του μετρό, καθώς και ένα υπόγειο σιδηροδρόμων κατόχων διαρκούς εισιτήριου (ένα από τα οποία έχει περάσει από τα ανατολικά προς τα δυτικά, είναι τώρα υπό κατασκευή στη βόρεια γραμμή νότια). Παρά το γεγονός ότι τα ήδη υφιστάμενα σχέδια περιλαμβάνουν την αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης και του τροχαίου υλικού, το οποίο είναι η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας κατά 30%, η κατασκευή μιας νέας γραμμής από βορρά προς νότο "απολύτως απαραίτητο", δήλωσε ο Mike Brown, διευθύνων σύμβουλος της Μετρό του Λονδίνου και το Λονδίνο Rail.
Είτε πρόκειται για το Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη και άλλες πόλεις, η μαζική εκσυγχρονισμό των συστημάτων μεταφορών παρέχει εξαιρετικές ευκαιρίες για τις υπηρεσίες τους. Το μεγαλύτερο από αυτά, όπως η Siemens, είναι ενεργά την ανάπτυξη τεχνολογιών, ικανών να συνδέουν μεταξύ τους όλα τα στοιχεία των συστημάτων αστικών μεταφορών - από τα συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας στην κυκλοφορία κύκλου και συστήματα πληροφόρησης επιβατών για τρένα και τα τρένα του μετρό.«Πιστεύουμε ότι μεγάλες δυνατότητες εδώ," - λέει ο Roland W. Bush, επικεφαλής του τμήματος των υποδομών και των αστικών συστημάτων Siemens. . Σύμφωνα με τον ίδιο, η τεχνολογία της εταιρείας, η οποία χρησιμοποιείται στο σύστημα των αστικών διοδίων στο κεντρικό Λονδίνο και να παρακολουθείτε την κίνηση των λεωφορείων μέσω GPS, συνέβαλε στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης κατά 37% 

, όμως, να αλλάξει τον τρόπο σκέψης των πολεοδόμων συχνά δύσκολη, λέει ο Mark Vinterhoff, σύμβουλος Roland Berger: «Στην πόλη μόνο συμφέροντα έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με τους άλλους. Δεν καθολική λύση. Πρώτα απ 'όλα, θα πρέπει να εντοπίσει το πρόβλημα και στη συνέχεια να αποδείξει ότι το "βύσμα" δε θα εξαφανιστούν και η κατάσταση θα πάρει μόνο χειρότερα. "
Η ταχεία ανάπτυξη των δικτύων υψηλής ταχύτητας επικοινωνίας 3G και 4G, πολλοί ειδικοί θεωρούν ότι είναι μια σημαντική στιγμή για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των συστημάτων μεταφορών: ειδικότερα, με τη βοήθειά τους για smartphones επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν πληροφορίες για να τους βοηθήσει να επιλέξετε το καλύτερο δρομολόγιο. Η εμφάνιση κατά τα τελευταία χρόνια πολυάριθμες εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί σε πραγματικό χρόνο, παρέχει στους χρήστες με διάφορες πληροφορίες σχετικά με τις μεθόδους και τις δυνατότητες του κινήματος, δείχνει τις δυνατότητες αυτής της γραμμής της ανάπτυξης.
Αλλά το πρόβλημα είναι ότι με τη συλλογή πληροφοριών από πολλαπλές πηγές, το παρουσιάσει σε αναγνώσιμη μορφή, και ότι ενώ ήταν αυθεντικά. Είναι ασχολούνται με τα συστήματα των ΗΠΑ Κυβικά Μεταφορών, προμηθεύει πλέον σύστημα έκδοσης εισιτηρίων για τις δημόσιες μεταφορές και τη διαχείριση των ταμειακών ροών. 

"Μπορούμε να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος του πώς ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κινηθούν οι άνθρωποι από το σημείο Α στο σημείο Β, - λέει ο Matthew Cole, ανώτερος αντιπρόεδρος Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Κυβικά Συστήματα Μεταφορών. - Επηρεάζουν είναι πρωτίστως μια ανάπτυξη και την πυκνότητα του πληθυσμού. Θα υπάρξουν περισσότερα κινούμενα ανθρώπους που θα είναι λιγότερο χώρο. Ως εκ τούτου, θα είναι πιο δύσκολο να μετακινηθούν και λιγότερο άνετο. " Μετάφραση  Michael Overchenko

Mail.Ru