Το βαγόνι που βλέπετε έχει κατασκευαστεί το 1956
στο Esslingen της Στουτγάρδης από την εταιρεία Ferrostaal. Σας θυμίζει κάτι ή
εταιρία; Είναι αυτή που κατασκεύασε τα περίφημα υποβρύχια. Σίγουρα οι
παλαιότεροι θα θυμούνται αυτήν την αυτοκινητάμαξα ή οτομοτρίς. Ήταν από τα
πρώτα πολυτελή τρένα στην Ελλάδα.
Ένα πολύ εξελιγμένο όχημα πάνω στης Ελληνικές
γραμμές του ΟΣΕ. Αποτελείτο από δυο βαγόνια . Το ένα είχε την μηχανή και τις θέσεις ενώ το δεύτερο βαγόνι είχε στο κέντρο
ένα μπαρ και φυσικά τα καθίσματα και τι καθίσματα. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την
αναπαυτικότητα και το μέγεθος από εκείνες τις πολυθρόνες. Σήμερα τέτοια άνεση
δεν βρίσκεις σε κανένα βαγόνι σε καμία κατηγορία. Στην Δράμα βρίσκεται εδώ και χρόνια αυτό το βαγόνι που είναι με το μπαρ. Πολλές
φορές έγιναν αιτήματα προς τον ΟΣΕ από τον ΗΦΑΙΣΤΟ ( τοπικό πολιτιστικό σύλλογο
των υπαλλήλων του ΟΣΕ Δριμύς) για να δοθεί στον σύλλογο και αυτός με προσωπική
δουλειά από τα μέλη του να αποκαταστήσουν και να προστατεύσουν το βαγόνι. Παρ
όλο ακόμα και όταν οι διάφοροι «διευθυντάδες» Αθηνών και Θες/νίκης
τεχνικοί και διοικητικοί, επισκέφτηκαν τον χώρο μου , Μοντελοδρόμιο, και τους
παρουσίασα το έργο που προάγει ο σύλλογος στην Δράμα , ενθουσιάστηκαν παρά πολύ
και μας παρότρυναν να ζητήσουμε το βαγόνι . Κρίμα όμως ο ενθουσιασμός τους
ξεθύμανε παρά πολύ γρήγορα ακόμα πριν φθάσουν στην Αθήνα . Έτσι και σήμερα το
βαγόνι σαπίζει εκτιθέμενο στις καιρικές συνθήκες και τους βανδαλισμούς.
Τι θα μπορούσε να γίνει; ΠΟΛΛΑ. Υπεροχές εκδρομές σε πανέμορφες διαδρομές αργά
απολαμβάνοντας τα τοπικά κρασιά και τυροκομικά που θα πρόσφεραν στους επιβάτες
οι τοπικές βιοτεχνίες .
news24