Του Σωτήρη Βενέτη
Μέγας ντόρος γίνεται για την εμπορική σιδηροδρομική
σύνδεση Εμπορικού Λιμένα Νέου Ικονίου με τα Άνω Λιόσια. Σας πληροφορώ και ο
Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου διαθέτει από πολύ παλαιότερα (1973) σιδηροδρομική
σύνδεση τόσο με τον λιμένα Βόλου όσο και με εμπορευματικό σταθμό στην περιοχή
"Διαλογή".
Ως γνωστόν ο Σ.Σ. Βόλου συνδέεται με τον 2ο προβλήτα
Λιμένος Βόλου μέσω της σιδηροδρομικής γραμμής στο νότιο τμήμα του Σιδ/κου
Σταθμού Βόλου. Από το 1973 λειτουργεί και σιδηροδρομική σύνδεση του 3ου
προβλήτα λιμένος Βόλου με τον Σιδηροδρομικό Σταθμό και με το εμπορευματικό
κέντρο της "Διαλογής Βόλου". Θα ήταν δυνατό με ελάχιστα τεχνικά έργα
ένα ικανό μέρος του φόρτου διακίνησης αγαθών να γίνεται μέσω του Σ.Σ. Βόλου. Αν
ηλεκτροδοτηθεί και η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου - Λαρίσης τα ηλεκτροκινούμενα
τρένα θα έχουν την δυνατότητα να ξεκινούν από το λιμάνι του Βόλου δίχως τα εμπορικά τρένα να περνούν το δύσκολο ορεινό τμήμα
Τιθορέας - Δομοκού. Ακόμα και δίχως ηλεκτροκίνηση η δηζελοκίνητη διαδρομή
Βόλου - Λαρίσης είναι μόλις 60 χιλιομέτρων αντί των 300 + της διαδρομής
Ικονίου - Αθηνών - Δομοκού.
Για του λόγου του αληθές σας επισυνάπτω σε χάρτη
του Google earth και την σιδηροδρομική σύνδεση 3ου προβλήτα Βόλου με
τον σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου και τον εμπορευματικό σταθμό της Διαλογής. Ο Βόλος δικαιούται και μπορεί ΑΜΕΣΑ να πάρει ικανό μερίδιο
των διεθνών και διευρωπαϊκών σιδηροδρομικών μεταφορών.