Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Τι προβλέπει το μνημόνιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές


Η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε απόσχιση της ROSCO (μονάδα συντήρησης του ΟΣΕ) και της ΓΑΙΑΟΣΕ, θα μεταφέρει την ενοικίαση των δραστηριοτήτων τροχαίου υλικού από τον Όμιλο ΟΣΕ στο δημόσιο και θα παρουσιάσει ένα αναθεωρημένο επιχειρηματικό σχέδιο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Νοέμβριος 2012).

Η κυβέρνηση βελτιώνει το νόμο τόσο ώστε τα τέλη χρέωσης για την απόκτηση άδειας ή πιστοποιητικού ασφαλείας δεν θα υπερβαίνουν τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Όλοι οι πάροχοι θα λάβουν πιστοποιητικά ασφαλείας στη βάση δημοσιευμένων, απλών και διαφανών κανονισμών για πέντε χρόνια [Δεκέμβριος 2012].
Το τροχαίο υλικό που δεν χρησιμοποιείται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα περάσει σε οντότητα που θα το εκμισθώσει υπό τις συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των μειοδοτών σχετικών διαγωνισμών (Δεκέμβριος 2012).
Η κυβέρνηση θεσπίζει ανεξάρτητη αρχή για τις επιβατικές, σιδηροδρομικές μεταφορές που θα πραγματοποιούν διαγωνισμούς για την εκμετάλλευση των δρομολογίων (Ιανουάριος 2013). Τα συμβόλαια που θα συναφθούν το 2014 ή αργότερα θα έχουν γίνει με διαγωνιστικές διαδικασίες.
Η Εθνική Αρχή Ασφαλείας θα ορίσει πέντε εξεταστές για μηχανοδηγούς, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό, ενώ θα εκδώσει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την αναγνώριση των μηχανοδηγών (Μάρτιος 2013). Η κυβέρνηση βελτιώνει τη νομοθεσία για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, παρέχοντας το δικαίωμα σε κάθε εταιρία να έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες μηχανοδηγών και εξεταστών (Απρίλιος 2013).
 Τα εισιτήρια σε ΟΑΣΑ, ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνονται τουλάχιστον κατά 25% (Μάρτιος 2013).
«ΤΟ ΒΗΜΑ»
Διαβάστε τι λέει το μνημόνιο για τιμές, αγορές, εισιτήρια και κλειστά επαγγέλματα
Πατώντας εδώ