
Όπως εξήγησε στο kalimera-arkadia.gr, ο
Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Λευτέρης Μαρούσης, το δρομολόγιο ξεκίνησε από τον Πύργο
και μέσω Ζευγολατιού, πήγε στους Χράνους και μέσω Τριπόλεως κατέληξε στην
Κορινθο. Το ταξίδι είχε ένα χαρακτήρα εκδρομικό και τουριστικό και σηματοδότησε
την αρχή μίας προσπάθειας για την αξιοποίηση του δικτύου της Πελοποννήσου.
Υπέρ της λειτουργίας μίας τουριστικής
σιδηροδρομικής διαδρομής, τάσσεται ο δήμαρχος Μεγαλόπολης, Τάκης Μπούρας ο
οποίος έχει ζητήσει μία διαδρομή από τους Χράνους προς την Αγία Θεοδώρα!
Παράλληλα, ο δήμαρχος διαφώνησε με το ξεπούλημα του σιδηρόδρομου σε ξένους
επενδυτές.
Οι φίλοι του σιδηροδρόμου και ο Αρκάς
Πρόεδρος του Συλλόγου Σπύρος Νικολόπουλος υπογράμμισε ότι υπάρχουν χιλιάδες
τουρίστες που θέλουν να κάνουν αυτή τη διαδρομή και επισήμανε την αναγκαιότητα
να λειτουργήσει σιδηρόδρομος ειδικά από τη στιγμή που ξεκίνησε η λειτουργία των
αυτοκινητόδρομων με τα πανάκριβα διόδια.
kalimera arkadia