Το έντονο πρόβλημα της έλλειψης
προσωπικού σε κλάδους αιχμής το έχουμε επισημάνει ουκ ολίγες φορές. Αυτό που συμβαίνει
στον Παλιό σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης αποτυπώνει το μέγεθος του προβλήματος.
Στο κλάδο ελιγμών εργάζονταν το 2009,
35 κλειδούχοι σήμερα, μόνο 16. Αν
αναλογιστεί κανείς ότι καθημερινά απασχολούνται 15 κλειδούχοι, αντιλαμβάνεται κανείς
το μέγεθος του προβλήματος.
Είναι φανερό ότι αυτοί εργαζόμενοι δεν έχουν ούτε ρεπό
ούτε άδεια. «Έχουμε άδειες και ρεπό κατά μέσο όρο 70 ήμερες» μας επισήμανε
εργαζόμενος του σταθμού. Θα πρέπει
σημειωθεί ότι το μεν προσωπικό στον συγκεκριμένο κλάδο έχει μειωθεί κατά 50% ,ενώ
αντίθετα αυξήθηκε το μεταφορικό έργο σημαντικά δεδομένου
ότι Παλιός σταθμός Θεσσαλονίκης είναι ένας από
μεγαλύτερους εμπορικούς σταθμούς της Χώρας με εξαγωγικό προσανατολισμό. «Οι μεταφορές είναι κατά κύριο λόγο προς τα Σκόπια»
μας είπε εργαζόμενος του σταθμού. Όλο το
μεταφορικό σιδηροδρομικό έργο από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς την Ευρώπη, το
διαχειρίζεται ο Παλιός σιδηροδρομικός Σταθμός. Γίνεται αντιληπτό πόσο αναγκαία
είναι η στελέχωση του σταθμού με έμψυχο υλικό για να μπορέσει να φέρει σε πέρας
το μεταφορικό έργο και να εισδύσουν στο κρατικό ταμείο χρήματα, που τόσο ανάγκη έχει αυτή την ώρα η χώρα μας.
Δείτε το βίντεο, με τα πλάνα από το Παλιό
σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.