Αν και δεν χωράει η παραμικρή αμφιβολία για το κατά πόσον η λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου της Πάτρας κρίνεται επιτυχής -άλλωστε, το ότι μετακινούνται με το συγκεκριμένο μέσο κάθε μήνα, από την Πάτρα προς Ρίον και Άγιο Βασίλειο, γύρω στους 80.000 επιβάτες είναι στοιχείο που... βοά από μόνο του- οι ρυθμοί της επέκτασής του δεν είναι οι αναμενόμενοι.
Υπενθυμίζεται ότι ο προγραμματισμός που υπήρχε από την αρμόδια θυγατρική του ΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ήταν ότι μετά το Πάσχα θα δινόταν ένα κονδύλι αρκετά υψηλό, που θα συμπεριλάμβανε, πέρα από την επέκταση του προαστιακού, τη συντήρησή του, τις αποβάθρες του κλπ. Όμως, το χρονοδιάγραμμα αυτό, λόγω των δύο αλλεπάλληλων εκλογικών αναμετρήσεων, καθυστέρησε πάρα πολύ. Ειδικά δε για την επέκταση της γραμμής προς τον Ψαθόπυργο, όπως υπενθυμίζει, μιλώντας στο attacktv.gr, ο αντιδήμαρχος Πολεοδομικού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, Χρήστος Λέγκας, υπήρχε ρητή δέσμευση από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθ. Ζηλιασκόπουλο, ότι θα ολοκληρωνόταν το καλοκαίρι. Χαρακτηριστικό της καθυστέρησης, σύμφωνα με τον κ. Λέγκα, είναι ότι από πέρυσι το Σεπτέμβριο είναι έτοιμη η αποβάθρα στα Αραχοβίτικα, αλλά ούτε εκεί έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες διαδικασίες, από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ακύρωσε τρία ραντεβού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Εξάλλου, ο κ. Λέγκας αποκαλύπτει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακύρωσε τρία ραντεβού στο Δημαρχείο τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με την πρόφαση ότι δεν πραγματοποιεί κανένα ραντεβού παραμονές εκλογών. Κι ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τηρεί την παρελκυστική αυτή στάση και στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου έρχεται προς συζήτηση αίτημα κατοίκων και τοπικών συλλόγων για καθιέρωση στάσης του προαστιακού στο Ακταίο Ρίου, οι κάτοικοι των νοτιοδυτικών προαστίων της Πάτρας αδημονούν να δουν υλοποιούμενες τις υποσχέσεις που τους είχαν δοθεί για επέκταση μέχρι την περιοχή των Καμινίων, ώστε να εξυπηρετείται και η Βιομηχανική Περιοχή. Αν σε όλα αυτά προσθέσει κανείς το γεγονός ότι ολόκληρη η περιοχή στερείται πλέον άλλου είδους σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης, αλλά και την επισήμανση ότι η παρουσία του προαστιακού έχει ανακουφίσει σημαντικά τον κυκλοφοριακό φόρτο στην Πάτρα και τη συνακόλουθη ρύπανση της αχαϊκής πρωτεύουσας, γίνεται ξεκάθαρο πόσο ζωτικής σημασίας καθίσταται η όσο το δυνατόν ταχύτερη υλοποίηση του σχεδιασμού που είχε ανακοινωθεί για το "αύριο" του προαστιακού |