Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Επιστολή αναγνώστη σε ανάρτηση μας

Με επιστολή του στο blog μας ο κ. Ανδρέας Γιαννόπουλος απαντά σε ανάρτηση μας, με θέμα τις προοπτικές ανάπτυξης του σιδηρόδρομου με αναφορά στο δίκτυο Πελοποννήσου και στις δηλώσεις του τέως αρχιμηχανικού κ. Φώλα Απόστολου. Παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή του κ. Γιαννόπουλου χωρίς καμία δίκη μας παρέμβαση.


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Κύριε Γιαννακίδη!
Με μεικτά συναισθήματα θλίψης και ΟΡΓΗΣ διαβασα το σχολιο του κ. Φωλα, τον οποίο δεν εγνώριζα και ούτε το επιθυμώ.
Κάποιοι χαρτογιακάδες, όχι ο εν λόγω κύριος, ποτε δεν κατάλαβαν την ΣΠΑΠ, την πήραν κερδοφόρο εταιρεια, πνοή της Πελοποννήσου και την εκαναν ότι ειναι σήμερα, ενα παρακατιανο, τέως δίκτυο!
Αν κάποιοι σαν τον κ. Φώλα, εκαναν κουμάντο τόσα χρονια, απορεί κανείς για το πού είναι το τραίνο στην Ελλάδα σήμερα?
Τί εκάματε κύριε εσεις εκτός του να εισπράτετε τον μισθό σας?  Με τί ακριβώς διαφωνήσατε και ποίον εψηφίζατε? Παραιτηθήκατε απο «αρχιμηχανικός» διαμαρτυρόμενος για τα τεκταινόμενα? ΟΧΙ! Παρά γεμίσαμε με μετάχριστόν προφήτες!
Κάτω τα χέρια σας, απο την ΣΠΑΠ, που έχετε μούτρα να μιλάτε. Να μιλάτε για μια εταιρεία, που από το μηδεν έστησε απο το 1880-1890 ένα υποδειγματικό δίκτυο 760 χλμ, που είχε κερδη από την πρω΄τη ημερα, και μεχρι το 1940 έδινε ανελειπώς μερισμα στους μετόχους, δουλεια και πνοή αναπτυξης οπου εφθανε!
Από το 1959 και μετά που ΄΄επεσε στα χέρια του ΣΕΚ και ΟΣΕ, ασπρη μερα δεν είδε!!
Και έτσι όμως, Φωστήρες, σας έβαλε τα γυαλια!!
ο Προαστιακος της Πατρας στην μετρική, χορταριασμένη γραμμη, με τις γκανάτσες και την «τραμουντανα»να κουνα το τραινο πανω-κατω, βγάζει κέρδη κύριοι, και μετακινει σε εναν χρονο πάνω απο 1,000,000 επιβάτες, σε ένα κομματι 17 χιλιομέτρων!
Κερδοφορα γραμμη και χωρις ενα ευρω επενδυση εδω και χροοοονια, σε ραγες του 1955 που φερουν τα δοξασμενα αρχικα ΣΠΑΠ, σε ξύλινους, σκασμένους στρωτήρες...
ούτε διπλές γραμμές, ούτε ηλεκτροκίνηση, ούτε τα δισεκατομμύρια, και με την κοινωνία κύριε Φώλα μου στο πλευρο του τραίνου, να καταψηφίζει το 2010 τον εκλεκτο του ΓΑΠ, που τόλμησε να τα βαλει με το τραίνο, όταν ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ τον ψήφιζαν με χέρια και με πόδια, περιμένοντας αυξήσεις, και να γίνουν η δανία του Νότου.
Αυτά τα ολίγα, ελπίζοντας οτι ο Κ. Γιαννακίδης θα εχει την λεβεντιά να το δημοσιευσει, και μάλιστα, ακέραιο.
Φυσικά αναλαμβάνω την ευθύνη οσων λέγω και γι’αυτο τα λέγω επώνυμα!
Ανδρέας Γιαννόπουλος
Αλιακμονος 16-Πάτρα