Μπορεί ο υπουργός Μεταφορών κ. Μάκης Βορίδης να έδωσε το
πράσινο φως για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης
-Φλώρινας άλλα η διατήρηση της ύπαρξης του τρένου στην ακριτική Φλώρινα
προϋποθέτει την σύμπραξη και την στήριξη των φορέων όχι μόνο του ακριτικού
νομού αλλά και της κεντρικής εξουσίας.
Όπως ανέφερε στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βασική
προϋπόθεση για τη διατήρηση του τρένου η
εφαρμογή του πλάνου που έχει επεξεργαστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αφορά τις συνδυασμένες
μεταφορές. «Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς πρέπει να συνεργαστούν αρμόνικα προκειμένου
το νέο εγχείρημα να έχει θετικό αποτέλεσμα» επισήμανε το στέλεχος. Σημαντική
αναμένεται να είναι ο τομέας του εναλλακτικού τουρισμού με εκδρομικά τρένα και
λεωφορεία προς περιοχές του Νομού Φλώρινας. Με έμφαση στους τουριστικούς προορισμούς, όπως είναι το Νυμφαίο, οι Πρέσπες, η Αρνισσα
με το Καϊμακτσαλάν και ο Άγιος Παντελεήμονας.