Ηλεκτροκίνηση και στη Δυτική Θεσσαλία θέλουν οι φορείς της περιοχής. Πριν μερικές μέρες στην εκδήλωση για την κοπή της πίτας έγινε αναφορά για το θέμα της ηλεκτροκίνησης του τμήματος Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας.
Στην εκδήλωση στην οποία παρευρέθηκε πλήθος μελών και φίλων του συλλόγου εγκρίθηκε ο απολογισμός δράσης για το 2011 και μετά από συζήτηση αποφασίστηκε ότι ο σύλλογος πρέπει να πάρει άμεσα πρωτοβουλίες για το έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της Δυτικής Θεσσαλίας.
Όπως συζητήθηκε υπάρχει ορατός κίνδυνος να προχωρήσει το έργο της Ανατολικής Θεσσαλίας στο τμήμα Λάρισα-Βόλος και να μην εκτελεστεί το έργο της δυτικής Θεσσαλίας παρά το γεγονός, ότι η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας
είναι από άποψη μελετών σαφώς πιο ώριμο έργο από το αντίστοιχο της ανατολικής Θεσσαλίας.
Το μήκος του τμήματος Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα είναι περίπου 80 χιλιόμετρα και εξυπηρετεί τις πόλεις της Δυτικής Θεσσαλίας καθώς περνά από τις πόλεις των Σοφάδων, της Καρδίτσας, των Τρικάλων και καταλήγει στην Καλαμπάκα. Η γραμμή εδώ και περίπου μία δεκαετία είχε εκσυγχρονιστεί με κόστος 69.000.000 ευρώ και παρότι παραμένει η γραμμή μονή θεωρείται ικανοποιητική για την κίνηση στην ευρύτερη περιοχή.
Το υποθετικό κόστος για την ηλεκτροκίνηση από τα Φάρσαλα μέχρι τον τερματικό σταθμό στην Καλαμπάκα ανέρχεται σε 25.000.000 ευρώ ενώ η «ωριμότητα» του σαν έργο θεωρείται ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.
Πηγή: ypodomes.com