Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Γνωστοί Πατρινοί κατά Σκέντζου για τον Προαστικό -Διαβάστε ποιοι είναι και τι λένε


"Βιοτέχνες, Επαγγελματίες, Έμποροι Αχαΐας κατά του προαστιακού Πάτρας-Ρίου!!!"
Οχτώ γνωστοί Πατρινοί συνυπογράφουν επιστολή με την οποία τάσσονται υπέρ του Προαστικού και εκδηλώνουν την αντίθεσή τους στην θέση που εξέφρασε πρόσφατα ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Σκέντζος για κατάργηση της γραμμής. Η επιστολή των συμπολιτών (την οποία πάντως αποδέχονται και συνυπογράφουν κι άλλοι Πατρινοί) έχει ως εξής (ακολουθούν τα ονόματα):
Με οξεία επιστολή που απηύθυναν στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και κοινοποίησαν στον Υπουργό Οικονομικών οι άνω επαγγελματικές τάξεις εμφανίζονται (σύμφωνα με τις υπογραφές του Προέδρου και του Γραμματέα της Ομοσπονδίας τους):
1.Να τάσσονται αναφανδόν υπέρ της περικοπής των ζημιογόνων γραμμών του ΟΣΕ και των μετατάξεων του προσωπικού του. Μας ενημερώνουν ότι αυτές οι πολιτικές είναι ….υπέρ του ΟΣΕ και τις υποστηρίζουν, προκαλώντας σκέψεις ότι ενδιαφέρονται στην πραγματικότητα για την ….διάλυση του ΟΣΕ.
2. Να αποφαίνονται ότι ο Προαστιακός Πάτρας-Ρίου είναι ζημιογόνος και να μας ενημερώνουν ότι τη ζημιά καλούμαστε να την πληρώσουμε όλοι, γεγονός προφανώς, άδικο. Αποσιωπούν όμως το γεγονός ότι το σταθερό κόστος του ΟΣΕ θα υπήρχε και χωρίς τον προαστιακό και θα ήταν το ίδιο ακριβώς και χωρίς αυτή τη γραμμή καθώς και ότι από τη λειτουργία της γραμμής Πάτρα-Ρίο ο ΟΣΕ έχει σημαντικά έσοδα, τα οποία είναι βέβαιο ότι θα πολλαπλασιασθούν με την αναγκαία επέκταση της. Πρέπει όμως στο λειτουργικό κόστος να συνυπολογισθεί και η πολύ μεγάλη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αλλά και της πόλης συνολικά, της οποίας ο κυκλοφορικός φόρτος, ελαφρύνεται σημαντικά από τη μη χρήση επιβατικών αυτοκινήτων.
3. Στη συνέχεια το «δίκαιο» εξειδικεύεται. Ο προαστικός λέει, κάνει αθέμιτο ανταγωνισμό στο ΚΤΕΛ και τα ΤΑΞΙ. Φυσικά δεν υπάρχει κανένας αθέμιτος ανταγωνισμός. Αυτό που συμβαίνει εδώ και ένα χρόνο είναι ο προαστιακός να μεταφέρει τον επιβάτη με ακρίβεια, άνεση και ταχύτητα. Πάτρα-Ρίο σε 12΄ με κόστος λιγότερο από 1,5 ευρώ και γενικά εξαιρετικές συνθήκες μεταφοράς.. Την ίδια ώρα το ταξί, για την ίδια διαδρομή θέλει περισσότερο χρόνο και 11 ευρώ. Το ΚΤΕΛ θέλει απίστευτο χρόνο και από ακρίβεια, ,ωρες δρομολογίων, όλοι οι κάτικοι της περιοχής γνωρίζουν.
4. Η ανακοίνωση ζητά με σαφήνεια την κατάργηση του προαστιακού και αυτό είναι πράγματι αθέμιτο!!
Η ΟΕΒΕΣΝΑ θέλει την Πάτρα χωρίς μαζική, φθηνή και γρήγορη μεταφορά. Ο λόγος είναι απολύτως ιδιοτελής. Για να «ζήσει» το ΚΤΕΛ και το ΤΑΞΙ πρέπει να καταργηθεί ο προαστιακός.
Αντίθετα το υγιές είναι η συνύπαρξη όλων των μορφών και μέσων μεταφοράς, (δημόσιων και ιδιωτικών) με ελεύθερο μεταξύ τους ανταγωνισμό και την παροχή της δυνατότητας επιλογής στον επιβάτη. Όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο. Μόνο έτσι μπορεί να υπάρξει βελτίωση σε όλα τα επίπεδα. Είναι σαν να ζητούν οι ταξιτζήδες να καταργηθεί το Μετρό στην Αθήνα!!!
Αθέμιτο είναι να κλείσουμε τον προαστιακό και να αφήσουμε την τοπική μεταφορά στο μονοπώλιο των ΚΤΕΛ-ΤΑΞΙ. όπως ακριβώς ζητά η ΟΕΒΕΣΝΑ!!!
Τέλος είναι απαραίτητη μία διευκρίνιση. Επειδή τυχαίνει ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ να είναι ο ίδιος πρόεδρος των Ταξί, συμφωνούν όλα τα μέλη με αυτή την δημόσια παρέμβαση ή υπάρχουν και άλλες, διαφορετικές απόψεις; Αναμένουμε με ενδιαφέρον.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΨΑΘΟΠΥΡΓΟ ΚΑΙ Κ.ΑΧΑΓΙΑ.
Πάτρα: 2-8-2011
ΚΙΝΗΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
(ενδεικτικά)
1. Γιώργος Πολυχρονόπουλος, Δικηγόρος
2. Κώστας Δημακόπουλος, Γιατρός
3. Γιώργος Μάρκου, Δικηγόρος
4. Γιάννης Βλάχος, Γιατρός
5. Ανδρέας Παπαδόπουλος, Δικηγόρος
6. Χρήστος Κωνσταντινόπουλος, Πολιτικός Μηχανικός
7. Βασίλης Ζέρβας, π. Δήμαρχος Ρίου και
8. Μάκης Αβραμίδης, Δικηγόρος)
Bestnews