Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Πάτρα: Λάβρος ο Νίκος Ιωαννιδης κατά του δήμου για την αξιοποίηση των χώρων του ΟΣΕ

Σε τροχιά ανάπτυξης και αξιοποίησης των χώρων ο Πύργος το Μέγαρα και άλλες πόλεις
Ξέσπασε κατά των ανθρώπων του Δήμου ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Νίκος Ιωαννιδης, μετά την ανάδειξη του θέματος, πως στο επιχειρησιακό πλάνο της εταιρείας για την ανάπτυξη και αξιοποίηση των χώρων του οργανισμού ανάμεσα σε πέντε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και σε άλλες μικρότερες, δεν βρίσκεται η Πάτρα.
 Ο κ. Ιωαννιδης με δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό MAX FM, έστρεψε τα βέλη του προς τους ανθρώπους του Δήμου της Πάτρας, λέγοντας πως όλοι οι δήμαρχοι των πόλεων που ενδιαφέρθηκαν για το ζήτημα πήγαν στο γραφείο του και σχεδίασαν την αξιοποίηση των χώρων που βρισκονται στις πόλεις τους, με αποτέλεσμα αυτοί να μπουν στο πρώτο πακέτο αξιοποίησης από ιδιώτες, σε συνεργασία με τον οργανισμό.
Μάλιστα έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε μικρές πόλεις όπως τα Μέγαρα, αλλά και στον Πύργο, όπου εκπονήθηκε ένα ιδιαίτερο σχέδιο αξιοποίησης στην περιοχή του Κατακολου.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ «κάρφωσε» τον Γιάννη Δημαρά λέγοντας, ότι ο δήμαρχος Πάτρας ξέρει τις διαδικασίες, αλλά από τον δήμο η τελευταία φορά που επισκέφτηκε κάποιος τον ΟΣΕ για θέμα της πόλης, ήταν όταν ο Ανδρέας Φούρας διεκδικούσε τον χώρο του αμαξοστασίου του Αγίου Διονυσίου για χώρο στάθμευσης.
«Εντάξει αυτό για τους γνωστούς λόγους δεν έγινε, όμως έκτοτε δεν επάνηλθε κανείς για το τι άλλο μπορεί να γίνει», είπε ο Νίκος Ιωαννιδης, στέλνοντας τα βέλη του για την απουσία της πόλης από τα σχεδία ανάπλασης των χώρων του οργανισμού, στην σημερινή δημοτική αρχή.
Τέλος ξεκαθάρισε, πως η εντολή του Υπουργείου είναι πως τίποτα δεν μπορεί να σχεδιαστεί ερήμην των τοπικών κοινωνιών, άρα μόνος του δεν θα κάνει κάτι.
Για την ιστορία, οι μεγάλες πόλεις που θα δουν τους χώρους αυτούς να μετατρέπονται σε εμπορικά κέντρα, καταστήματα, εστιατόρια, παρκινκ και άλλες εμπορικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, προσφέροντας θέσεις εργασίας στις τοπικές κοινωνίες είναι η Αθήνα, ο Πειραιάς, η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα και ο Βόλος, ενώ σε τοπικό επίπεδο είναι ο Πύργος.
Ήδη οι φάκελοι προετοιμασίας της παραχώρησης των σταθμών έχουν δοθεί από την ΓΑΙΑΟΣΕ στην Ελληνική Γραμματεία Αποκρατικοποίησης για αποτίμηση των έργων, ώστε το ερχόμενο φθινόπωρο να αναζητηθούν τα επενδυτικά σχήματα.Η αξία των ακινήτων που βγάζει στο σφυρί ο ΟΣΕ, είναι πάνω από 4,6 δις ευρώ!!!
Bestnews