Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σε τροχιά αλλαγών και κερδών

της Μάρως Τσαντήλα
Σημαντική ανταπόκριση από την πλευρά του επιβατικού κοινού βρίσκει ήδη η νέα ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που άρχισε να εφαρμόζεται από χθες και προσφέρει διαφοροποίηση στην τελική τιμή του εισιτηρίου ανάλογα με τον χρόνο κατά τον οποίο ο επιβάτης το αγοράζει.

Από τα πρώτα στοιχεία που επεξεργάστηκε η εταιρία, προκύπτει ότι περισσότεροι από 700 επιβάτες επωφελήθηκαν από τις προσφορές και θα ταξιδέψουν στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με φθηνότερο εισιτήριο το πρώτο πενθήμερο της εφαρμογής της νέας τιμολογιακής πολιτικής.
Η ζήτηση του επιβατικού κοινού επικεντρώθηκε κυρίως στα φθηνά εισιτήρια των 9 ευρώ για απλή μετάβαση. Η τιμή αφορά σε συγκεκριμένο αριθμό θέσεων που η εταιρία προσφέρει σε μηνιαία βάση για εισιτήρια τα οποία κλείνονται μέσω Διαδικτύου. Το πρόγραμμα διάθεσης των φθηνών εισιτηρίων β΄ θέσης, σε μηνιαία βάση, αφορά σε 10.000 θέσεις στην τιμή των 9 ευρώ, σε 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και σε 15.000 θέσεις έναντι 29 ευρώ. Αντίστοιχα, διατίθενται και 5.000 εισιτήρια για την α΄ θέση και το κόστος τους διαμορφώνεται στα 39 ευρώ.
45.000 θέσεις τον μήνα σε τιμές προσφοράς
Με τον τρόπο αυτόν, κάθε μήνα 45.000 θέσεις, από το σύνολο των 210.000 που προσφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε βασικές γραμμές του δικτύου της, θα διατίθενται σε τιμές προσφοράς, υπό την προϋπόθεση ότι η κράτηση θα γίνεται έγκαιρα μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της.