Την Παρασκευή το απόγευμα, συνεδρίασε στη φιλόξενη αγκαλιά του Υπουργείου Μεταφορών, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ. Εκεί αφού ψηφίστηκαν το οργανόγραμμα διάλυσης του ΟΣΕ και οι νέοι μεσαιωνικοί κανονισμοί εργασίας, έγινε συζήτηση για την επίσπευση κλεισίματος των Μηχανεργοστασίων. Όπως είναι γνωστό το κλείσιμο των Μηχανεργοστασίων προβλεπόταν να γίνει το 2013 σύμφωνα με το ν.3891/10 που επικυρώθηκε και με τη ΣΣΕ του 2011 που υπέγραψε η ΠΟΣ (ΠΑΣΚ-Σ).
Συμπεριλήφθηκε όμως στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα που κατατέθηκε στη Βουλή από την κυβέρνηση και εντάχθηκε στο 2011 μαζί με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Κατά συνέπεια, δεν χρειάζεται το Δ.Σ. του ΟΣΕ να πάρει κάποια απόφαση γι αυτό.
Για μια ακόμη φορά, η ηγεσία της ΠΑΣΚ-Σ συναινεί και σιωπά. Αντί να καλέσει τους σιδηροδρομικούς σε εξέγερση, εκβιάζει τον κόσμο για να εξασφαλίσει ψηφαλάκια και σχεδιάζει τη δημιουργία μικροομάδων στη γραμμή και αλλού για να βολεύει τα δικά της παιδιά, τα παιδιά της «ομπρέλας» Για μια ακόμη φορά οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) στο Δ.Σ. του ΟΣΕ απαξιούν να ενημερώσουν έγκαιρα και σωστά τους σιδηροδρομικούς για τέτοια κεφαλαιώδη και κρίσιμα ζητήματα.Θεωρώ φυσικά αστείο, αυτό που ακούστηκε ότι θα γίνουν εσωτερικές μετατάξεις από τα μηχανεργοστάσια (ακούστηκε κάτι για 70) σε άλλους κλάδους προκειμένου να «διασωθούν κάποιοι ημέτεροι».
Ήρθε η ώρα, οι σιδηροδρομικοί να δώσουν τη δική τους σκληρή απάντηση τόσο στην κυβέρνηση όσο και στους δούρειους ίππους που τη στηρίζουν.
Παναγιώτης Τερζόγλου