Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Άμεση λύση στις ιατροφαρμακευτικές δαπάνες


Σχολιάζει ο Γενικός Γραμματέας της ΟΣΣΕ Αποστολόπουλος Βασίλης

Πολλά και ποικίλα είναι τα προβλήματα που απασχολούν τους 10.000 συνταξιούχους σιδηροδρομικούς της χώρας. Πέραν των οικονομικών προβλημάτων που εφαρμόζει η κυβέρνηση με τον μπαμπούλα Τρόικα να επιβάλλει το ΛΑΦΚΑ, να κόβει δώρα και να δούμε πού θα φτάσει αυτή η μειωτική κατρακύλα, οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί βρίσκονται σε απόγνωση εδώ και τρεις μήνες με την αναστολή πληρωμών των ιατρικών και φαρμακευτικών δαπανών τους.Στην φόρα που έχει πάρει η κυβέρνηση με τους αρμόδιους υπουργούς της περί εξυγίανση των χρεωμένων οργανισμών, μεταξύ αυτών και του ΟΣΕ, δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα από τις συγχωνεύσεις των θυγατρικών που οι ίδιοι είχαν δημιουργήσει, με αποτέλεσμα να καταργούνται λειτουργικές υπηρεσίες, που είχαν ως αντικείμενο να πληρώνουν τις δαπάνες των ιατρικών και φαρμακευτικών δαπανών μας, σε όλες τις επαρχίες από Αλεξανδρούπολη μέχρι Καλαμάτα. Η κατάσταση αυτή υποχρεώνει τους χιλιάδες σιδηροδρομικούς, συνταξιούχους και εργαζόμενους, να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, από τον Έβρο στην Θεσσαλονίκη και από Καλαμάτα στην Αθήνα, προκειμένου να εισπράξουν την αμοιβή των 20 ευρώ θεράποντος ιατρού και των φαρμάκων τους που έχει γράψει. Οι ανεύθυνες και αβασάνιστες αποφάσεις των αρμοδίων οδηγούν τους 15.000 σιδηροδρομικούς σε απόγνωση και μαρασμό. Πιστεύουμε ότι οι αρμόδιοι υπουργοί Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Μεταφορών και Δικτύων θα πάρουν θέση στο κοινωνικό αυτό πρόβλημα και θα δώσουν λύση μετά και τις θετικές εισηγήσεις εκ μέρους του προέδρου ΤΑΥΤΕΚΩ κ. Μπουρσανίδη Χρήστου, για την οριστική λύση του προβλήματος. Οι μόνοι που δεν φταίνε για το πού οδηγήθηκε η χώρα μας σήμερα είναι οι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι, που πλήρωναν όλα τα χρόνια για να έχουν μια αξιοπρεπή και ανθρώπινη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Η μεταχείριση του Έλληνα σιδηροδρομικού και ιδιαίτερα του συνταξιούχου, που εάν διαβάσουμε λίγο ιστορία θα μάθουν οι νεότεροι διοικούντες του τόπου μας ότι έχουν δώσει το αίμα τους για να στηρίξουν αυτόν τον πολύπαθο σιδηρόδρομο κάτω από δύσκολες συνθήκες δουλειάς, για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο κοινωνικό σύνολο αλλά και σε όποια άλλη μορφή δοκιμασίας της χώρας μας. Ευθύνες για το πού οδηγείτε σήμερα ο ελληνικός σιδηρόδρομος έχουν οι εκάστοτε διοικητές, παιδιά των εκάστοτε κυβερνήσεων, που εισέπραξαν τους μεγάλους μισθούς και τίποτα δεν προσέφεραν για τον σιδηρόδρομο και τον οδήγησαν από τον κακό στο χειρότερο.
"ΟΤΥΠΟΣ"