Μετά από 3 μήνες διαπραγματεύσεων, οι διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών υπέγραψαν συλλογική σύμβαση εργασίας, την πρώτη σε ΔΕΚΟ μετά την υπογραφή του μνημονίου.
Με τη νέα συλλογική σύμβαση, μειώνονται δραστικά οι δευτερεύουσες απολαβές των μηχανοδηγών και του προσωπικού κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς είτε καταργούνται είτε τροποποιούνται αρκετά επιδόματα.Ο στόχος για τον ΟΣΕ, όπως προβλέπεται και από το νόμο για την εξυγίανση του Οργανισμού, είναι η μείωση του κόστους μισθοδοσίας στα 122,5 εκ.€ το 2011 από τα 234,7εκ.€ το 2010.
Αντίστοιχα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ζητούμενο είναι το κόστος μισθοδοσίας να διαμορφωθεί στα 48,5 εκ.€ το 2011 από τα 93 εκ.€ που ήταν το περασμένο έτος (2010). Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να συσταθεί επιτροπή που θα αποφανθεί ποιοι είναι οι εργαζόμενοι που δικαιούνται το ανθυιγεινό και το επικίνδυνο επίδομα.
SKAI