Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Κλείνει το blog sidirodromikanea.blogspot.com. "Σιδηροδρομικά Νέα". Ο διαχειριστής του Χρήστος Γιαννακίδης μετατάσσεται υποχρεωτικά έκτος ΟΣΕ. Παρακαλούμε πάρτε θέση.

Μήνυμα συμπαράστασης από τον κ. Μάνο Παναγιώτου.


Ειλικρινά έχω συγκλονιστεί. Επιβεβαιώνονται, δυστυχώς, οι φόβοι μου, ότι το "σύστημα" που έφτασε τον ΟΣΕ στο σημερινό του κατάντημα θα χρησιμοποιήσει τον νόμο "για την εξυγίανση του ΟΣΕ", για να απομακρύνει τους ανεπιθύμητους.. Αυτούς που δεν έσκυψαν, αυτούς που αποτελούσαν εστίες αντίστασης στις επιδιώξεις του..Και άλλους τους εξανάγκασε να παραιτηθούν και να συνταξιοδοτηθούν πρόωρα, όπως εμένα, άλλους τους "μετατάσσει", είτε "εθελοντικά", είτε υποχρεωτικά, απογυμνώνοντας τον Οργανισμό από τα πιο ικανά στελέχη του..Το σχέδιο, σύμφωνα με πληροφορίες μου, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ενώ απομακρύνονται βίαια οι μη αρεστοί του "συστήματος", οι εκλεκτοί του, "συνταξιοδοτήθηκαν" ή "παραιτήθηκαν", για να επανέλθουν σαν στελέχη της "αγοράς", υπογράφοντας παχυλές συμβάσεις, για να οδηγήσουν τον ΟΣΕ στην πλήρη "εξυγίανσή" του, δηλαδή την πλήρη υποταγή στο "σύστημα". Λυπάμαι, ειλικρινά λυπάμαι, γιατί σε αυτό το έγκλημα συμπράττουν πρώην συνάδελφοί μου..Φίλε, Χρήστο, κράτα ψηλά το κεφάλι..Η μεγαλύτερη ικανοποίηση για μας είναι, ότι μπορούμε, σε αντίθεση με κάποιους άλλους, να κοιτάζουμε τον εαυτό μας στον καθρέπτη και τους  συναδέλφους μας στα μάτια...Το μόνο που θέλω να σε παρακαλέσω είναι, να μην υποστείλεις τη σημαία και να κρατήσεις ανοικτό το blog σου, για να συνεχίσουμε μαζί τον αγώνα μας για τον Σιδηρόδρομο..

Φιλικότατα, Μάνος Παναγιώτου, πρώην Αρχιμηχανικός του ΟΣΕ.