Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Μετατάξεις στον ΟΣΕ


Αγαπητοί συνάδελφοι
Έχω δύο μέρες τις καταστάσεις των μετατάξεων στα χέρια μου και έχω εξοργιστεί αφάνταστα. Σίγουρα κάποιοι από σας επειδή τον τελευταίο καιρό μας έλεγαν πως έπρεπε να βρούμε τις θέσεις μόνοι μας είχατε ψάξει να βρείτε που μπορείτε να μετατεθείτε. Εγώ πάντως που είχα ασχοληθεί είδα με αγανάκτηση πως αυτές οι θέσεις που βρήκα δεν υπάρχουν στις καταστάσεις που μας έστειλαν. Στην αρχή απογοητευτικά, μετά αναρωτήθηκα αφού ήμουνα σίγουρος, τι έγινε; Τελικά μετά από κάποια τηλεφωνήματα μου είπαν πως υπάρχει περίπτωση τις θέσεις που γνωρίζω και άλλες ίσως που δεν γνωρίζουμε να κρατήθηκαν από το Υπουργείο Εσωτερικών για τις μετατάξεις σε άλλες ΔΕΚΟ που θα ακολουθήσουν αργότερα. Αυτοί που αποφάσισαν πως οι υπάλληλοι του ΟΣΕ δεν αξίζουν για αυτές τις θέσεις δεν ξέρω ποιοι είναι και δεν ξέρω για ποιους τις φυλάνε χωρίς να τις μοιράσουν ισάξια. Κύριοι συνάδελφοι οι καταστάσεις που μας έστειλαν είναι απαράδεκτες. Μιλάνε για θέσεις στον Ν. Αχαΐας χωρίς να διευκρινίζουν τίποτα. Η ειδικότητα μου δεν υπάρχει πουθενά και είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω μια θέση χωρίς να γνωρίζω το αντικείμενο της δουλείας και σε ποιο σημείο του Νομού βρίσκεται. Όλη η περιφέρεια αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα και αναρωτιέμαι πως μπορεί να αποφασίσει κάποιος για το μέλλον του από εδώ και πέρα, να συμπληρώσει αιτήσεις χωρίς να γνωρίζει τίποτα. Θα πρέπει μόνοι μας να τρέξουμε να βρούμε που είναι η κάθε δουλειά, τι δουλειά είναι και τι συνθήκες επικρατούν. Είναι απαράδεχτοι όλοι αυτοί οι << κύριοι>> που υποβάλουν εμάς και τις οικογένειες μας αυτές τις Άγιες μέρες σε όλο αυτό το ψυχοφθόρο πόλεμο. Για τα λεφτά δεν χρειάζεται να ανησυχούμε αυτά ούτως ή άλλως τα έχουμε ξεγραμμένα. Οι << κύριοι>> αυτοί που τα 10.000 ευρώ και τα 15.000 ευρώ δεν τους φτάνουν θεωρούν πως εμείς όλοι οι υπόλοιποι με 1.000 ευρώ που θα μας δίνουν θα τα καταφέρουμε μια χαρά. Λυπάμαι πάρα πολύ γιατί για άλλη μια φορά μας κάνουν να νιώθουμε πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Πάλι θα ευνοηθούν όσοι γνωρίζουν τους κατάλληλους ανθρώπους για να βολευτούν. Τελικά απαράδεχτοι μπορεί να μην είναι αυτοί που μας κάνουν <<αναγκαστική απόλυση>> από τη δουλειά μας αλλά εμείς που τους κάναμε << πρόσληψη>> με παχιλούς μισθούς σε μια δουλειά που είναι ανίκανοι να κάνουν!!!
Ένας πρώην υπάλληλος ΟΣΕ…..!!!!