Εργαζόμενοι, φοιτητές, στρατιώτες, χρήστες των τρένων και των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς
συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η υποτελής κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κάτω από την αυστηρή επιτήρηση της τρόικας και των τοκογλύφων ντόπιων και ξένων, ξεκίνησε με διαδικασίες express την εφαρμογή του νόμου 3891/2010, τον οποίον ψήφισε μαζί με τη ΝΔ σε μια διαδικασία παρωδία στις 26.10.2010. Ο νόμος πρότυπο για όλες τις ΔΕΚΟ δεν καταργεί μόνο το ελάχιστο δημοκρατικό δικαίωμά μας στην εργασία, καθώς στέλνει 2700 σιδηροδρομικούς στην ανεργία μέσω της αβέβαιης μεταφοράς τους σε άλλους φορείς, αλλά μετακυλύει με κανιβαλικό μάλιστα τρόπο στις πλάτες του λαού το βάρος του συσσωρευμένου χρέους και των ελλειμμάτων, που έτρωγαν για πολλές δεκαετίες οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, οι εργολάβοι, οι τραπεζίτες και οι πολιτικοί απατεώνες. Σε γενικές γραμμές με το νόμο 3891:
1.- Ιδιωτικοποιείται πλήρως η εταιρία εκμετάλλευσης ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η κύρια δηλ. πηγή εσόδων για το ΟΣΕ, η οποία παίρνει ως «προίκα» το σύνολο του τροχαίου υλικού.2.- Ιδιωτικοποιούνται τα εμπορευματικά κέντρα, τα οποία αποτελούν χρυσορυχεία για κάθε σιδηροδρομική επιχείρηση μεταφοράς φορτίων.3.- Κλείνουν τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου ( Πελοπόννησος, Θεσσαλία, Δυτ. Μακεδονία, Ανατ. Μακεδονία –Θράκη) οδηγώντας την περιφέρεια σε εγκατάλειψη προς όφελος των ΚΤΕΛ.
4.- Ξεπουλιέται η τεράστια ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ για να καλυφθούν οι μαύρες τρύπες της οικονομίας που οι κυβερνήσεις δημιούργησαν διαχρονικά με τις πολιτικές τους.
5.- Αυξάνονται οι τιμές των εισιτηρίων κατά 100% μετά την αύξηση του 2009 και καταργούνται από 01.01.2011 οι κάθε είδους υφιστάμενες τιμολογιακές υποχρεώσεις (φοιτητικά, στρατιωτικά εισιτήρια, κάρτες τρίτης ηλικίας κλπ). Αυτού του επιπέδου οι αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων καταργούν σε συνθήκες οικονομικής κρίσης τον ελάχιστο κοινωνικό χαρακτήρα λειτουργίας των τρένων, καθώς τα μετατρέπουν από μέσα λαϊκής μεταφοράς σε μέσα πολυτελείας.
6.- Απολύουν μέσω της αβέβαιης μεταφορά σε άλλους φορείς 2700 επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με πρόθεση να τους αντικαθιστούν, όταν βέβαια αυτό χρειάζεται, με φτηνούς εργαζόμενους «μιας χρήσης», αγνοώντας τις συνέπειες στην ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων. Ο στόχος της κυβέρνησης είναι διπλός. Από τη μια ξεπουλάει τα φιλέτα του ΟΣΕ στους ιδιώτες και από την άλλη δίνει συγχωροχάρτι σε πολιτικές και πολιτικούς που διαχειρίσθηκαν το τεράστιο επενδυτικό πακέτο των 9 δις και αντί να αναπτύξουν το ΟΣΕ τον οδήγησαν στη χρεοκοπία. Οι σιδηροδρομικοί απορρίπτουμε το νόμο διάλυσης του ΟΣΕ και ζητάμε την ακύρωσή του. Έχουμε αποδείξει ότι ο Ενιαίος Δημόσιος ΟΣΕ μετά την απαλλαγή του από τη ρεμούλα των «επιχειρηματιών» και των πολιτικών που τον χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά ως πεδίο συναλλαγής και μετά την ολοκλήρωση του επενδυτικού του προγράμματος είναι ικανός να εξυπηρετεί τις ανάγκες της λαϊκής πλειοψηφίας για φτηνή και ποιοτική μεταφορά, χωρίς χρέη και ελλείμματα.
Καλούμε την απούσα ΓΣΣΕ να ενεργοποιηθεί. Καλούμε την ΠΟΣ και τα Σωματεία των σιδηροδρομικών να αφήσουν τις παλινωδίες και να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Να αναπτύξουν τη δράση τους προς την κατεύθυνση της ακύρωσης του νόμου. Όσοι δεν θέλουν ή δεν μπορούν, ας το δηλώσουν ανοιχτά . Δεν τους χρειαζόμαστε.
Καλούμε όλους τους πολίτες και τους κοινωνικούς φορείς να κάνουν την υπόθεση του τρένου και των ΜΜΜ δική τους υπόθεση και να συμπορευτούν μαζί μας για να ανατρέψουμε αυτή την προκλητική αντιλαϊκή νεοφιλελεύθερη πολιτική.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 08.12.2010 ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΜΜ