Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Είπαν και έγραψαν για τον ΟΣΕ.

• Κομμένα τα εκπτωτικά εισιτήρια με το τρένο για τους φαντάρους από το νέο έτος. Θα πληρώνουν ολόκληρο, εκτός κι αν το υπουργείο Αμυνας βρει χρήματα για να καταβάλλει τη διαφορά. Και δεν θα 'ναι λίγα, αφού τα κόμιστρα θα αυξηθούν κατακόρυφα.
• Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα “Αποκαλύψεις” την Κυριακή (17/10), ο υπουργός Υποδομών, Δ. Ρέππας, ερωτηθείς για τις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στον ΟΣΕ και τον ΟΑΣΑ, δήλωσε : “Κάθε φορολογούμενος πολίτης μπορεί εύκολα να προβλέψει ότι η συνεχής παραγωγή ελλειμμάτων και η ζημιογόνα κακοδιαχείριση αποτελεί μια βόμβα στην πορεία των σιδηροδρόμων, πόσο μάλλον κάποιος που ζει μέσα στο Σιδηρόδρομο. Δεν πρόκειται για πρόβλημα που προέκυψε σε μία ημέρα, αντιθέτως δεν υπάρχει περιθώριο για χάσιμο ούτε μιας ημέρας επιπλέον. Βλέπουμε τα πράγματα από την πλευρά των εργαζομένων και της κοινωνίας μαζί. Για αυτό θέσαμε από την πρώτη στιγμή τις κόκκινες γραμμές της πολιτικής μας, δηλαδή να μην κλείσει ο σιδηρόδρομος ούτε να απολυθούν εργαζόμενοι. Ταυτοχρόνως όμως, απαιτείται η εξυγίανση στη λειτουργία της πιο ζημιογόνου ΔΕΚΟ της Ευρώπης. Και αυτό, το επιτυγχάνουμε μέσω ενός προγράμματος αναδιάρθρωσης που εγγυάται το μέλλον του σιδηροδρόμου. Ο σιδηρόδρομος έχει μέλλον γιατί είναι το πιο φιλοπεριβαλλοντικό μέσο και το μέσο επιλογής από άποψη ασφάλειας.

• Πριν από 2 ημέρες ανακοινώθηκε πως θα πουλήσουν τα παλαιά αμαξοστάσια του ΟΣΕ στον Άγιο Ανδρέα και στο Άγιο Διονύσιο και δύο μέρες μετά οι ίδιοι αρμόδιοι ανακοινώνουν πως θα σκεφτούν τι θα κάνουν με την σιδηροδρομική γραμμή της Πάτρας. Σύμφωνα με όσα δήλωσαν οι αρμόδιοι, οι μελέτες για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα προχωρούν ωστόσο το κόστος που απαιτείται υπερβαίνει τα 2 δις ευρώ γεγονός που βάζει σε σκέψεις τους αρμοδίους και σκέφτονται να προχωρήσουν στην αναβάθμιση και όχι στην υπογειοποίηση της γραμμής.