Κατά πως φαίνεται για την Κυβέρνηση, εξυγίανση του ΟΣΕ σημαίνει ιδιωτικοποίηση και ξεπούλημα της ακίνητης περιουσίας, ανάπτυξη σημαίνει κλείσιμο των 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου και κατάργηση δρομολογίων και εκσυγχρονισμός σημαίνει επιστροφή στον εργασιακό μεσαίωνα των εργασιακών και μισθολογικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.Η κυβέρνηση, ο αρμόδιος Υπουργός και οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν σε συνεργασία με τις προηγούμενες κυβερνήσεις είναι αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα στο σιδηρόδρομο και στη χώρα. Άρα ως δημιουργοί και μέρος του προβλήματος δεν μπορούν να αποτελούν τη λύση. Επιχειρώντας συνειδητά την απαξίωση του σιδηρόδρομου και χρησιμοποιώντας τον κοινωνικό αυτοματισμό προσπαθούν να στρέψουν την κοινωνία απέναντι στους εργαζόμενους λέγοντας ότι το ετήσιο έλλειμμα του 1 δις € του σιδηρόδρομου εάν δεν υπήρχε δεν θα είχαν κοπεί τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα από τους χαμηλόμισθους και τους χαμηλοσυνταξιούχους.
Εμείς λοιπόν απαντάμε:
Εάν οι πολιτικοί που κυβέρνησαν την Ελλάδα δεν την είχαν χρεώσει με 400 δις € οι Έλληνες εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι θα είχαν μισθό και συντάξεις 3.000 € το μήνα. Είναι σαφές ότι δεν μπορούν να παράξουν πολιτική μιας κι έχουν χάσει την πολιτική τους ταυτότητα και γι’ αυτό επιδίδονται χρησιμοποιώντας φαιδρά επιχειρήματα στην επικοινωνιακή τακτική. Εάν όλα αυτά δεν τα κάνουν από άγνοια τότε είναι βέβαιο ότι τους καθοδηγούν οι ανταγωνιστές και οι επίδοξοι αγοραστές του σιδηρόδρομου. Ο σιδηρόδρομος και οι σιδηροδρομικοί μ’ αυτό το σχέδιο τα χάνουν όλα. Δεν έχουν να χάσουν τίποτα επιπλέον και ως εκ τούτου είμαστε αποφασισμένοι εάν δεν αποσυρθεί το σχέδιο να ανατρέψουμε με τους αγώνες μας τις νεοφιλελεύθερες αυτές πολιτικές και τους στόχους που εξυπηρετούν.
Το Προεδρείο της Π.Ο.Σ.