Θα σας περιγράψω την σημερινή μου περιπέτεια η οποία φυσικά δεν είναι και η μοναδικοί εδώ και αρκετά χρόνια σε σχέση με τον Ο.Σ.Ε. Λόγο του ότι το Σάββατο το πρωί πρέπει να βρίσκομαι στη Σκύδρα μπαίνω το πρωί στο site σας ώστε να πάρω πληροφορίες για τα δρομολόγια και να βρω το τηλέφωνο έτσι ώστε να μάθω αν υπάρχουν θέσεις όπως επίσης να πάρω πληροφορίες σχετικά με την απεργία . Παίρνω τηλέφωνο τον αριθμό (210 5297777)από το επίσημο site του Ο.Σ.Ε. όπου μαθαίνω από αυτόματη ηχογραφημένη απάντηση ότι ο αριθμός άλλαξε ..(απαράδεκτο) Όλο το πρωί έπαιρνα τηλέφωνο στο 1110 όπου ο αυτόματος τηλεφωνητής στην επιλογή σύνδεση με εκπρόσωπο απαντούσε ότι η περιοχή δεν καλύπτεται από την υπηρεσία ή όταν με σύνδεε με εκπρόσωπο η γραμμή έκλεινε πριν συνδεθώ . Προσπάθησα να βρω κάποιο άλλο τηλέφωνο έτσι ώστε να πάρω πληροφορίες αν ο σταθμός Λαρίσης είναι ανοιχτός αλλά οι προσπάθειες ήταν άκαρπες . Λόγο του ότι ήταν πολύ σημαντικό να ξέρω σήμερα αν μπορώ να ταξιδέψω το Σάββατο το βράδυ αποφάσισα να κατέβω στο σταθμό Λαρίσης ...αν και δουλεύω πάρα πολύ μακριά ...για να κλείσω το εισιτήριο . Φτάνοντας περίπου 19.50 με 19.55 υπήρχαν δυο πελάτες στο Ταμείο και τρεις άνδρες της ασφάλειας κοντά στο ταμείο όπου μου απαγόρεψαν να πλησιάσω στο εκδοτήριο με την δικαιολογία ότι έχει κλείσει. Απόρησα και τους ρώτησα ότι υπάρχουν δυο πελάτες που εξυπηρετούντο ,ότι δεν υπάρχει άλλος πελάτης και πως τουλάχιστον δεν θα καθυστερούσα πολύ αν έπαιρνα μόνο τις πληροφορίες που χρειαζόμουν. Επίσης δεν υπήρχε κάποια ανακοίνωση τριγύρω ότι το ταμείο λειτουργεί έως κάποια ώρα. Έτσι τους προσπέρασα και περιμένοντας πίσω από τους δυο πελάτες που έβγαζαν τα εισιτήρια άκουσα την υπάλληλο να φωνάζει μέσα από τον κισσέ ότι δεν εξαίρετη άλλον και να μην περιμένω άδικα (δεν υπήρχε άλλος πελάτης σε όλο τον χώρο τριγύρω μας ) Τις εξηγώ ότι έχω έρθει από πολύ μακριά ότι έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με όλο αυτό σήμερα και ότι τουλάχιστον ας μου έδινε μόνο πληροφορίες ..Βγήκα εκτός εαυτού και αφού φώναξα και έβρισα μου έδωσε τις πληροφορίες που ήθελα και φυσικά μου είπε ότι αν θέλω να βγάλω εισιτήριο να πάω την άλλη μέρα το πρωί στις 6.00.Σας υπενθυμίζω ότι ήμουν ο μόνος πελάτης σε όλο τον χώρο και μπροστά στο εκδοτήριο ...
Μετά από όλα αυτά συνειδητά πλέον και με πλήρη επίγνωση τον όσο γράφω και υποστηρίζω σας λέω το εξής :
- Απαράδεκτο το 2010 να μην μπορεί κάποιος να κλείσει και να πληρώσει το εισιτήριο του μέσο internet ...
- Απαράδεκτο σήμερα κάποιος μα μην μπορεί να μάθει μέσο του επίσημου site σας αν απεργείτε η όχι η έστω από ένα τηλέφωνο (http://www.trainose.com/news/details/52).
- Απαράδεκτη η συμπεριφορά των υπαλλήλων σας (δυστυχώς έχω αντιμετώπιση χειρότερες συμπεριφορές και ταλαιπωρίες στο παρελθόν στην αναμονή έκδοσης εισιτηρίων στους χώρους του Σταθμού Λαρίσης )
- Απαράδεκτη η τριτοκοσμική εικόνα του Ο.Σ.Ε. όταν πάρα πολλά χρήματα από εμάς τους φορολογούμενους σπαταλούνται χωρίς κάτι να έχει αλλάξει πραγματικά .Επιθυμώ και εύχομαι ο Ο.Σ.Ε. σύντομα να ιδιωτικοποιηθεί έτσι ώστε να δουλεύουν εκεί άνθρωποι οι οποίοι το αξίζουν και τα τρένα τις Ελλάδος να παρέχουν τις υπηρεσίες που πραγματικά μας αξίζουν ...
Περπυράκης Δημήτριος