Με παρέμβασή του στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Γιώργος Τούσσας κατήγγειλε τα σχέδια της ΕΕ και των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, ΝΔ για ξεπούλημα των σιδηροδρόμων, στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρομικών μεταφορών, και ανέδειξε τις τραγικές συνέπειες για τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, αλλά και για το λαό γενικότερα. «Οι σιδηρόδρομοι αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα ξεπουλήματος του λαϊκού πλούτου και παράδοσής του στα χέρια των μονοπωλίων. Η επιβράδυνση εφαρμογής της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων και της ολοκλήρωσης της πρώτης φάσης απελευθέρωσης στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, είναι αποτέλεσμα των εργατικών - λαϊκών αγώνων, αλλά και των οξυμένων ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων για το ποιο από τα μονοπώλια θα πάρει μεγαλύτερο κομμάτι των σιδηροδρομικών μεταφορών. Οι εξελίξεις και στις σιδηροδρομικές μεταφορές στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ελλάδα και στα άλλα κράτη - μέλη της ΕΕ επιβεβαιώνουν τις εκτιμήσεις μας. Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι περικόπτουν τα δρομολόγιά τους στο όνομα της εξυγίανσης και στο πλαίσιο των δεσμεύσεων από το μνημόνιο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ με ΕΕ - ΕΚΤ - ΔΝΤ, αφαιρώντας το δικαίωμα της μετακίνησης σε κατοίκους και της μεταφοράς προϊόντων σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, υποβαθμίζοντας τις δυνατότητες ανάπτυξης της χώρας. Η υπερχρέωση του ΟΣΕ προκλήθηκε από την αντιλαϊκή πολιτική της ΕΕ και των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, τον "εκφυλισμό" του δημόσιου χαρακτήρα του σιδηροδρόμου και τη μετατροπή του σε παράδεισο ιδιωτικών εργολαβικών συμφερόντων, χρυσοφόρο τομέα για την αύξηση των κερδών των μονοπωλιακών επιχειρηματικών ομίλων που λεηλάτησαν τον ΟΣΕ. Σήμερα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζεται να ξεπουλήσει τα φιλέτα του ΟΣΕ, να παραχωρήσει τις εκτάσεις του στο Θριάσιο και άλλες υποδομές στα λιμάνια της Ελευσίνας, του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης στο κεφάλαιο, και να επιδοτήσει επιχειρήσεις για τις "άγονες" σιδηροδρομικές γραμμές εφαρμόζοντας την πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της ΕΕ και τις δεσμεύσεις του μνημονίου. Το μεγάλο κεφάλαιο αντιμετωπίζει την κρίση σα μία νέα ευκαιρία για την εξασφάλιση και αύξηση των κερδών του από την ένταση της εκμετάλλευσης των εργαζομένων και των φυσικών πόρων και το ξεπούλημα της λαϊκής - δημόσιας περιουσίας. Το ξεπούλημα του ΟΣΕ περιλαμβάνει πακτωλό κρατικών επιδοτήσεων σε μονοπωλιακούς επιχειρηματικούς ομίλους, αύξηση των ατυχημάτων, μαζικές - χιλιάδες απολύσεις και σαρωτικές αλλαγές - εργασιακό μεσαίωνα - χτύπημα των μισθολογικών, εργασιακών και ασφαλιστικών - συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των εργαζομένων. Οι μεταφορές, το σύνολο των υποδομών, όπως και όλοι οι στρατηγικοί τομείς της οικονομίας, πρέπει να είναι λαϊκή περιουσία και να λειτουργούν προς το συμφέρον της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων στο πλαίσιο της Λαϊκής Εξουσίας, της Λαϊκής Οικονομίας».