Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Έγραψαν για τον ΟΣΕ.

..Ετσι επίσης πάμε για μια νέα συρρίκνωση, αν όχι οριστική κατάργηση των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Λόμπι των αυτοκινητιστών υπάρχει παντού. Εδώ, κυβερνά. Εις βάρος τελικά τής χώρας. Και τα τραγικά ελλείμματα του ΟΣΕ; Αυτονόητο είναι ότι δεν ευθύνονται τα τρένα αλλά τα λαμόγια και οι ανίκανοι που επιλέχθηκαν από τις κυβερνήσεις για να τα διαχειρίζονται. Να προσθέσουμε και μερικούς κομματικούς συνδικαλιστές, όπως τόσο συχνά στον δημόσιο τομέα; Να τους προσθέσουμε.. ..
«ΤΟ ΒΗΜΑ»
..Και μετά ήρθε η Εξεταστική. Και κατάφερε να φέρει τα πάνω κάτω. Εστω και αν ο Σήφης μπερδεύει τον cabinet man με το member of the cabinet, έστω και αν ο Καμμένος ξέθαψε από μέσα του τον επιθεωρητή Κλουζό, έστω και αν ο Αϊβαλιώτης ζει το μύθο του μέσα από τα τηλεοπτικά παράθυρα. Μέσα από τη μεθοδική δουλειά των βουλευτών αναδεικνύεται το μεγαλύτερο σκάνδαλο της τελευταίας δεκαετίας με όλες τις πτυχές του. Διότι, βεβαίως, δεν είναι εύκολο ο πολίτης να παρακολουθήσει πώς από τον επιπλοποιό φτάσαμε στην αποκάλυψη του μεγαλύτερου πλυντηρίου χρήματος στη χώρα, ούτε πώς από τα δωράκια περνάμε στο σύστημα ασφαλείας των Ολυμπιακών Αγώνων, τα βαγόνια του ΟΣΕ και τα ιατρικά μηχανήματα. Ολες όμως οι αποκαλύψεις είναι ενδεικτικές της πολυσχιδούς δραστηριότητας που είχε η Siemens στη χώρα μας και αποδεικνύουν πως η εταιρία είχε περισσότερους από έναν λόγους για να «καλλιεργήσει το τοπίο»..
«Αγγελιοφόρος»
..Υπό τους κ. Σερβάς Ντερούζ (επικεφαλής των ελεγκτών της ΕΕ), κ. Πολ Τόμσεν του ΔΝΤ (η σύζυγός του επιθυμεί να εγκατασταθούν στην Ελλάδα) και του κ. Κλάους Μαζούχ της ΕΚΤ έρχονται στην Αθήνα 22 άτομα, ανάμεσά τους ένας Ελληνας (της ΕΕ) για να πα ραλάβουν τον πρώτο απολογισμό δράσης της κυβέρνησης μετά την υπογραφή του μνημονίου. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, από τις 29 δράσεις έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες και όσες δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί (π.χ. δημοσιονομικός νόμος, υπογραφές στο Διαδίκτυο, ίδρυση νέων επιχειρήσεων, εξυγίανση ΟΣΕ) είναι ένα βήμα πριν από την κατάθεσή τους στη Βουλή. Οπως φαίνεται, το μοναδικό ανοικτό αλλά «καυτό» μέτωπο είναι η συμφωνία για τις αλλαγές στο Ασφαλιστικό, το οποίο αναμένεται να «κλειδώσει» στις επαφές της ερχόμενης εβδομάδας και να κατατεθεί στη Βουλή ως το τέλος του μηνός…
«ΤΟ ΒΗΜΑ»
..Στο μικροσκόπιο της τρόικας..Πέρα από τις δημοσιονομικές επιδόσεις, για τις οποίες θα γίνει τελική αξιολόγηση τον Αύγουστο όταν θα έχει αποδώσει πλήρως το πακέτο των πρόσθετων μέτρων του Μνημονίου, η τρόικα θα ενημερωθεί για τη πορεία των διαρθρωτικών μέτρων που πρέπει να έχουν ληφθεί έως το τέλος του μήνα. Ειδικότερα, πρέπει να έχει κατατεθεί το νομοσχέδιο για τη θεσμοθέτηση δημοσιονομικών κανόνων που θα αποτρέπουν τη δημιουργία ελλειμμάτων, το σχέδιο για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ, το νομοσχέδιο για το Ταμείο θωράκισης των τραπεζών, η επανεξέταση του πτωχευτικού νόμου για τους ιδιώτες, καθώς και η τοποθέτηση επικεφαλής στη Στατιστική Αρχή με την έγκριση της Βουλής. Νωρίτερα από τα δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα, θα κατατεθούν, επίσης στη Βουλή, τα νομοσχέδια για το νέο ασφαλιστικό των ιδιωτικών και των δημοσίων υπαλλήλων. .
mega
..Και μετά, εντελώς ξαφνικά, πήγαμε στο άλλο άκρο. Κάποιο κυβερνητικό στέλεχος έκανε μια διαρροή σε ξένη εφημερίδα, σύμφωνα με την οποία οι Κινέζοι θα αγόραζαν την Εθνική Τράπεζα, τον ΟΣΕ κ.λπ. κ.λπ., θα μας αγόραζαν κάτι δισ. ομόλογα για να ξελασπώσουμε και όλα αυτά στο πλαίσιο ενός ακατάληπτου σχεδίου διείσδυσης της Κίνας στη Γηραιά Ηπειρο με αιχμή του δόρατος τα τρένα του... ΟΣΕ. Μερικές μέρες αργότερα, ένας υψηλόβαθμος Κινέζος αξιωματούχος διευκρίνισε απλά πως η Κίνα δεν ενδιαφέρεται για ελληνικά ομόλογα..
«Καθημερινη»