Φιλόδοξο το σχέδιο ανάπτυξης της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ με στόχο την εξυγίανση του Οργανισμού. Αυτό στο οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει καταλήξει το υπουργείο είναι τα δρομολόγια. Οι περικοπές είναι πολλές στις ζημιογόνες γραμμές, αλλά ενισχύονται οι κερδοφόρες, όπως ο άξονας Αθήνας - Θεσσαλονίκης όπου θα αυξηθούν σε 11 τα ζεύγη των δρομολογίων, προσφέροντας 6.506 θέσεις ημερησίως, ενώ θα αυξηθούν σε τρία τα Intercity. Ιδιος αριθμός δρομολογίων θα καλύπτει και τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Λάρισα με 6.886 θέσεις ημερησίως, στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα θα κινείται ένα ζεύγος αμαξοστοιχιών με 528 θέσεις και στη Λάρισα - Βόλος 9 ζεύγη με 2.592 θέσεις. Στη Δυτική Μακεδονία, το τμήμα Θεσσαλονίκη - Εδεσσα θα καλύπτεται από 9 ζεύγη δρομολογίων και θα προσφέρονται 2.520 θέσεις ημερησίως, στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σέρρες από 2 ζεύγη με 560 θέσεις, ενώ στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Φλώρινα θα υπάρχουν 5 ζεύγη δρομολογίων με 1.400 θέσεις καθημερινά. Ακόμη δεν έχει αποφασιστεί πόσα δρομολόγια θα καλύπτουν τη διαδρομή Αμύνταιο - Κοζάνη, όπου οι ανάγκες ανέρχονται σε περίπου 448 θέσεις ημερησίως. Στην Ανατολική Μακεδονία - Θράκη, στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη 5 ζεύγη δρομολογίων θα προσφέρουν 2.460 θέσεις ημερησίως και στο τμήμα Αλεξανδρούπολη - Δίκαια θα προσφέρονται 864 θέσεις από 3 ζεύγη δρομολογίων.
Το προσωπικό
Οσον αφορά στο προσωπικό, προωθούνται ριζικές αλλαγές στα εργασιακά, με αλλαγή του κανονισμού εργασίας και περικοπές στις απολαβές, αφού θα καταργηθεί κάθε είδος χιλιομετρικής αποζημίωσης, θα αυξηθεί το χιλιομετρικό όριο της εκτός έδρας αποζημίωσης πιθανόν στα 150 χιλιόμετρα από 70 που είναι σήμερα και θα περιοριστούν οι δευτερεύουσες απολαβές με αλλαγές στις βάρδιες, ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύψουν.
ΧΑΡΑ ΛΕΜΟΝΗ «Αγγελιοφόρος»