Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Δημήτρης Καραπάνος, Ανεξάρτητος υποψήφιος στις εκλογές στον Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών «Λαρισαϊκός». Δηλώνει: «Δεν ανέχομαι τον ξεπεσμό Αρχών, αξιών, και ιδεολογιών. Ζητώ ψήφο ανοχής για να την κάνω ψήφο εμπιστοσύνης».

Με ανακοίνωση του ο Ανεξάρτητος υποψήφιος στις εκλογές του Σ.Σ. «Λαρισαϊκός» κ. Καραπάνος Δημήτριος κάνει γνωστό σε όλους τους σιδηροδρομικούς τους λόγους που τον ανάγκασαν να πάρει την απόφαση να κατέλθει στις εκλογές του Λαρισαϊκού» και να ζητήσει την ψήφο των συναδέλφων του. Στην ανακοίνωση του αναφέρει: « Δεν ανέχομαι, όπως και σεις, αυτή την σαπίλα ξεπεσμού Αρχών, Αξιών, Ιδεολογιών κ.λπ., αλλά και την προσωπική μου απαξίωση και προσβολή. Προσωπικά έγραψα την ιστορία μου στον ΟΣΕ. Είμαι υπερήφανος γι’ αυτή και δεν έχω καμιά συνδικαλιστική περαιτέρω φιλοδοξία. Πήρα την απόφαση αντιδρώντας και διαμαρτυρόμενος για όλα αυτά, αλλά πάνω από όλα για να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις που διαθέτω αυτές τις δύσκολες ώρες της κοσμοχαλασιάς στον ΟΣΕ, να θέσω υποψηφιότητα μόνος μου ως Ανεξάρτητος στο Λαρισαϊκό. Δεν δεσμεύομαι από τίποτα και από κανέναν, πέρα από την συνείδησή μου και το χρέος μου απέναντί σας. Σας είμαι ευγνώμων που με τιμήσατε επί 25 χρόνια με την εμπιστοσύνη σας Ποτέ δεν σας πρόδωσα και ούτε ποτέ λιποτάχτησα για να αποκτήσω άλλα πιο φανταχτερά προσοδοφόρα αξιώματα, όπως έκαναν αρκετοί άλλοι δήθεν υπερασπιστές μας, που εκμεταλλεύτηκαν με ιδιοτέλεια την ψήφο μας. Σας καλώ, να πάρετε άφοβα το ψηφοδέλτιο με το όνομά μου. Αψηφίστε τις απειλές και με σταυρό ή χωρίς σταυρό το ίδιο μετράει, ρίξτε το φανερά στην κάλπη. Απευθύνομαι στη συντριπτική πλειοψηφία των εντίμων συναδέλφων που αγωνιούν για το αύριο, αυτή την ώρα της κατεδάφισης των πάντων. Δώστε μου την θετική σας ψήφο, εφόσον με εμπιστεύεστε και πιστεύετε ότι με τις γνώσεις και εμπειρίες των 25 χρόνων αιρετής παρουσίας μου στον ΟΣΕ γνωρίζω καλύτερα από τον καθένα τα προβλήματα του ΟΣΕ και μπορώ να σας υπερασπιστώ με συνέπεια και επιχειρήματα απέναντι σ’ αυτούς που μας επιβουλεύονται στον αγώνα ζωής και θανάτου που δίνουμε σαν Σιδηροδρομικοί και σαν Έλληνες. Δυστυχώς όμως προδομένοι και λαβωμένοι από την αναξιοκρατία και την φαυλότητα του κατεστημένου της πολιτικοσυνδικαλιστικής νομενκλατούρας που κυριάρχησε στη πεθαμένη πια μεταπολίτευση. Μια νέα εποχή μπορεί να ανατείλει απ’ την καταχνιά του σήμερα και να ξαναζωντανέψει την πατρίδα και τον Σιδηρόδρομο. Όσοι αγανακτείτε δώστε μου την ψήφο ανοχής σας. Θα την κάνω εμπιστοσύνης. Στην συνέχεια της ανακοίνωσης του ο κ. Καραπάνος καταφέρεται εναντίων συναδέλφων συνδικαλιστών τους οποίου επιρρίπτει ευθύνες για την απαξίωση του συνδικαλιστικού κινήματος το οποίο χαρακτηρίζει «βαριά άρρωστο» και από το οποίο διαχώρισε την θέση του για λόγους συνείδησης, καθήκοντος και ατομικής προστασίας» όπως αναφέρει. Την αντίθεση του όπως υποστηρίζει είχε εκφράσει και με την αποχώρηση του προέδρου της ΠΟΣ για να ενταθεί στην ΓΣΕΕ. Στην συνέχεια της ανακοίνωσης του ο κ. Καραπάνος αναφέρεται στην πολύχρονη μάχη που έδωσε προσωπικά για να αποκαλυφθούν οι υποθέσεις με την siemens.
«Τα τελευταία δέκα χρόνια με άμεσες απειλές κατά της ζωής μου έδωσα ένα άνισο δικαστικό αγώνα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ερευνώντας βρώμικες υποθέσεις συμβάσεων τεραστίου οικονομικού αντικειμένου για τον ΟΣΕ με την στήριξη και παρότρυνση της ΔΑΚΕ, αλλά και του ίδιου του Καραμανλή όταν ήταν αρχηγός της Αντιπολίτευσης. Κατέθεσα δύο μηνυτήριες αναφορές και άρχισε δικαστική έρευνα από τον Ιανουάριο του 2004 για τις συμβάσεις του ΟΣΕ με τις κοινοπραξίες της Siemens. Έπεσα όμως επάνω σε ευθύνες υπουργών, Κυβερνητικών στελεχών, κορυφαίων συνδικαλιστών, ακόμη και δικαστών, γι’ αυτό μέχρι σήμερα η μία μήνυσή μου πήγε Αρχείο, ενώ η άλλη περιφέρεται στα δικαστικά γραφεία και ύστερα από επτά χρόνια ούτε κατηγορητήριο δεν έχει συνταχθεί! Ενδιάμεσα, επειδή δεν ενέδωσα να σιωπήσω και να προδώσω τις Αρχές και τα πιστεύω μου, «αδειάσθηκα» από όλους και άρχισε πόλεμος απαξίωσης μου, φυσικής εξόντωσης μου και εξοστρακισμού μου από το Δ.Σ./ΟΣΕ, χωρίς καμιά συμπαράσταση από κανέναν! Άντεξα, δεν λύγισα και η δικαίωσή μου ήρθε πρόσφατα όταν συστήθηκε εξεταστική επιτροπή στην Βουλή για το σκάνδαλο Siemens. Με κάλεσαν στην Βουλή ως βασικό μάρτυρα και μηνυτή των σκανδάλων της Siemens στον ΟΣΕ. Κατέθεσα στις 17-3-2010 επί έξι ώρες συνεχώς, με την δέσμευση να ξαναπάω όταν μελετήσουν τις πάνω από 1000 σελίδες εγγράφων στοιχείων που προσκόμισα. Μόνο λαμόγια, κλέφτες και μιζαδόροι είχαν συμφέρον να μειώσουν το κύρος μου ως μάρτυρα».