Τρίτη, 6 Αυγούστου 2019

Τους έσωσε… το Υπεραστικό ΚΤΕΛ.


Η επιμονή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην επαναφέρει το πρώτο πρωινό δρομολόγιο από Βόλο για Λάρισα έχει εξοργίσει τους σιδηροδρομικούς «Χάνουμε διαρκώς και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός», καταγγέλλουν οι σιδηροδρομικοί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που επιμένει να έχει κομμένο το πρωινό δρομολόγιο για Λάρισα Αυτό που έπρεπε να κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να εξυπηρετήσει το δικό της επιβατικό κοινό… το έκανε τελικά το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Βόλου. 

Προς εξυπηρέτηση των επιβατών και ιδιαίτερα των εργαζομένων από τον Βόλο που απασχολούνται στη Λάρισα και κινδύνευαν να μείνουν χωρίς δουλειά μετά την αιφνιδιαστική κατάργηση του πρώτου πρωινού δρομολογίου, τροποποίησε το πρόγραμμα των δικών του δρομολογίων για τη γειτονική πόλη, ώστε να μπορούν να μεταβαίνουν εγκαίρως στην εργασία τους οι υπάλληλοι. 
Η απόφαση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ ισχύει από τις 22 Ιουλίου και έχει ανακουφίσει ιδιαίτερα τους εργαζόμενους , καθώς για ένα περίπου μήνα ήταν επί «ξύλου κρεμάμενοι» μετά την αιφνιδιαστική και ακατανόητη απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το πρώτο δρομολόγιο από τον σταθμό λεωφορείων της οδού Σέκερη αναχωρεί πλέον ένα τέταρτο νωρίτερα, στις 05.30 αντί 05.45 το πρωί, σε μία προσπάθεια να εξυπηρετήσει και να διασφαλίσει ακόμη πιο γρήγορη μετάβαση των επιβατών από Βόλο για Λάρισα και ιδιαίτερα των εργαζόμενων, λόγω της διακοπής του πρωινού δρομολογίου από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου.
Την ίδια ώρα οι σιδηροδρομικοί βρίσκονται σε «αναμμένα κάρβουνα», αφού η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαξίωσε ακόμη περισσότερο το μεταφορικό έργο στον πολύπαθο σιδηρόδρομο του Βόλου και έστρεψε πολλούς επιβάτες που μέχρι πρότινος στήριζαν τον σιδηρόδρομο, να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς στην εργασία τους. «Απαξιώνεται διαρκώς ο σιδηρόδρομος και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περί άλλων τυρβάζει» υπογράμμισε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας Μιχάλης Χατζής μεταφέροντας την αγωνία του, με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα και την επιμονή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην αλλάζει την απόφαση που πήρε, η οποία εκτός όλων των άλλων στερεί και από έσοδα τα ταμεία του Οργανισμού Σιδηροδρομικών Ελλάδας. 
«Όταν ενημερωθήκαμε για τις αλλαγές που έκανε στα δρομολόγια το Υπεραστικό ΚΤΕΛ προκειμένου να εξυπηρετήσει τους επιβάτες που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγνόησε, κρίναμε σκόπιμο να ενημερώσουμε τη διοίκηση ώστε να αναθεωρήσει την απόφασή της. 
Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουμε πάρει καμία απάντηση και αυτό λέει πολλά. Ορισμένοι επιμένουν να θέλουν τον θεσσαλικό σιδηρόδρομο απαξιωμένο για αυτό και αδιαφορούν για τις συνέπειες. Χάνουμε διαρκώς έσοδα και επιβάτες και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός», πρόσθεσε ο κ. Χατζής. Σύμφωνα με τον ίδιο, από τις 20 Μαΐου που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατήργησε το πρώτο πρωινό δρομολόγιο μέχρι σήμερα η απώλεια εσόδων για την εταιρεία είναι σημαντική. «Εμείς ως ΟΣΕ δε ρωτηθήκαμε ποτέ αν θα έπρεπε ή όχι να καταργηθεί αυτό το δρομολόγιο. 
Επίσης δεν έχουμε εισακουστεί όταν προτείναμε, αυτό που κάνει τώρα το Υπεραστικό ΚΤΕΛ να το κάνει ο ΟΣΕ που κάθε μέρα έχει δρομολόγια με λεωφορεία για τη Λάρισα. Το πρώτο λεωφορείο ξεκινάει από τον Βόλο στις 06.00, θα μπορούσε να τροποποιηθεί το δρομολόγιο κατά μισή ώρα για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες και «ούτε γάτα, ούτε ζημιά», συνεχίζει ο κ. Χατζής, επαναλαμβάνοντας από την πρώτη στιγμή ότι το δρομολόγιο που καταργήθηκε είχε πληρότητα αφού εξυπηρετούνταν μ’ αυτό δεκάδες εργαζόμενοι διάφορων κλάδων. 


ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ
taxydromos.gr