Τετάρτη, 7 Αυγούστου 2019

Δυτική Αχαΐα:Προαστιακός, με βανδαλισμένο σταθμό και αποβάθρα στενή στην Κ.Αχαΐα.


Στην αναμονή έχει μπεί για τα καλά, ο Προαστιακός σιδηρόδρομος Πάτρας - Κάτω Αχαΐας, που ξεκίνησε να ετοιμάζεται από το καλοκαίρι του 2017 και μέχρι το 2019, το σοβαρό ζήτημα έλλειψης προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οδήγησε στον «εκτροχιασμό» του έργου.
Από τις 15 Ιουλίου, τα δρομολόγια όχι μόνο δεν ξεκίνησαν, αλλά οι νέοι μηχανοδηγοί που προσελήθφθησαν θα μπορούν από τον Οκτώβριο κι αφού περάσουν την τελική πιστοποίηση, το ίδιο και συνοδοί - ελεγκτές αφού θα πρέπει να περάσουν από δίμηνη εκπαίδευση.
Ολα αυτά συνηγορούν ότι η έναρξη των δρομολογίων προς Κ. Αχαΐα δεν θα γίνει πριν από τότε και πιθανά τον Σεπτέμβριο ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
Εξάλλου, υπάρχει το θέμα των αφύλαχτων διαβάσεων και της εγκατάστασης συστημάτων, ενώ διαπιστώθηκε πως υπήρχαν και παράνομες που ο ΟΣΕ δεν έκλεισε. Ετσι, θα πρέπει να φραχθούν αυτοσχέδιες οδικές διαβάσεις, ν' αποκατασταθεί η κατεστραμμένη περίφραξη που έχει βανδαλιστεί, ενώ η αποβάθρα στην Κ. Αχαΐα είναι στενή και χρήζει διαπλάτυνσης για αποφυγή ατυχήματος, με στέγαστρο, όπως επισημαίνει και ο μηχανικός Β. Γκλαβάς. Ο σταθμός της Κ. Αχαΐας δεν είναι λειτουργικός αφού μετά το κλείσιμο του δικτύου βανδαλίστηκε επίσης και χρήζει άμεσης αποκατάστασης ώστε να λειτουργήσουν εκδοτήρια.
Ο χρόνος διαδρομής θα ήταν περίπου 35 λεπτά, με περίπου 5 - 6 δρομολόγια ημερησίως, αν και δεν έχει γίνει πραγματική προσομοίωση με συνθήκες χρόνου διάνυσης της απόστασης.



pelop.gr