Σάββατο, 10 Αυγούστου 2019

Σε «εκτροχιασμό» η εργασία εκατοντάδων Βολιωτών

Και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σφυρίζει... αδιάφορα σχετικά με τις διαμαρτυρίες για την περικοπή δρομολογίων 


Οι αντιδράσεις συνεχίζονται έντονες και η ανησυχία εργαζομένων, οι οποίοι καθημερινά μετακινούνται από Βόλο προς Λάρισα και αντίστροφα για το μεροκάματο, παραμένει στο κόκκινο, μετά την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι από 12 Αυγούστου δύο ακόμη δρομολόγια θα αποτελούν παρελθόν.
Ωστόσο, η εταιρεία συνεχίζει να σφυρίζει… αδιάφορα. Μηδενικό ενδιαφέρον για όσους δεν θα μπορούν να μετακινηθούν προς την εργασία τους ή θα αναγκαστούν να αναζητήσουν άλλα μέσα μεταφοράς, ανεβάζοντας το καθημερινό κόστος μετακίνησής τους. Με μία λιτή ανακοίνωση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωστοποίησε την κατάργηση των δρομολογίων από την ερχόμενη Δευτέρα και συγκεκριμένα των: 

Β569 Βόλος - Λάρισα στις 6:00 Β570 Λάρισα - Βόλος στις 7:15 Β575 Βόλος - Λάρισα στις 18:25 Β576 Λάρισα - Βόλος στις 21:35 

Τα υπόλοιπα δρομολόγια λεωφορείων, όπως συμπληρώνει στην ανακοίνωση, από και προς Βόλο θα γίνονται μόνο Δευτέρα με Παρασκευή. Από Δευτέρα, λοιπόν, το επιβατικό κοινό και κυρίως όσοι χρειαζόταν καθημερινά τα δρομολόγια, μένουν μετέωροι. Οι αντιδράσεις προκλήθηκαν έντονες, ενώ πολλές διαμαρτυρίες έφτασαν απευθείας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά πιθανόν αρχειοθετήθηκαν… 
Ένα από τα e-mail που έφτασε στους αρμόδιους σχετικά με το πρωινό δρομολόγιο από Βόλο για Λάρισα, ανέγραφε τα εξής: «Στις 16/5/2019 κόψατε το τρένο και στη θέση του βάλατε λεωφορείο το οποίο έχει καθημερινά πάνω από 20 άτομα. Σήμερα είχε 23 άτομα και κάποιοι λείπουν σε άδειες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κόβετε. Όπως σας έχω αναφέρει σε προηγούμενη επικοινωνία το δρομολόγιο αυτό εξυπηρετεί εργαζόμενους, οι οποίοι στην εποχή μας έχουν μεγάλη ανάγκη την εργασία τους και δημιουργείτε πρόβλημα σε πολλές οικογένειες.
Στο βωμό του κέρδους δεν πρέπει να ξεχνάμε και το ανθρώπινο κομμάτι. Περιμένω απάντησή σας». «Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας». Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εστάλη από την φόρμα επικοινωνίας και υποδείξεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον θιγόμενο επιβάτη, ο οποίος ακόμα περιμένει την απάντηση στο πρόβλημα που δημιουργείται.


taxydromos.gr