Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2019

Η ικανοποίηση των επιβατών σε βρετανικά τρένα αυξάνεται, σύμφωνα με έρευνα.

Φωτογραφία:
Grant Rooney Premiumto
Η εξαμηνιαία έρευνα του παρατηρητηρίου των μεταφορών δείχνει ικανοποίηση έως και 83% - μέχρι τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες από το φθινόπωρο

Η τελευταία εθνική έρευνα του παρατηρητηρίου των μεταφορών έδειξε ότι τα επίπεδα ικανοποίησης άρχισαν να βελτιώνονται. 
Οι φορείς εκμετάλλευσης αμαξοστοιχιών ενδέχεται να έχουν ξεκινήσει "την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των επιβατών" στη σιδηροδρομική γραμμή, σύμφωνα με τον παρατηρητή των μεταφορών, η τελευταία δημοσκόπηση της οποίας έδειξε ότι τα επίπεδα ικανοποίησης άρχισαν να βελτιώνονται.

Η γενική ικανοποίηση στη Βρετανία ανήλθε στο 83% στην εξαμηνιαία έρευνα, μετά από 28.000 ταξίδια από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο - αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων από το περασμένο φθινόπωρο και 2 μονάδες υψηλότερη από την άνοιξη του 2018.

Ο αριθμός των ευχαριστημένων επιβατών στο νότιο τμήμα , μιας σιδηροδρομικής γραμμής, που ήταν γραμμή  δυστυχίας για μεγάλο μέρος της δεκαετίας, έφθασε σε επταετή υψηλό 81%, σε σύγκριση με το 69% μόλις πριν από ένα χρόνο.

Ωστόσο, η Great Northern, η αδελφή της εταιρεία στο σιδηροδρομικό σταθμό Govia Thameslink, συνέχισε να χαλαρώνει στο βάθος, με ικανοποιημένο το 77% των πελατών. Ήρθε ακριβώς κάτω από τα νοτιοδυτικά και τα βόρεια, τα οποία αντιμετώπισαν προβλήματα όπως απεργίες στις αρχές του έτους.

Οι ταξιδιώτες της TransPennine Express είναι ίσως οι πιο ανεκτικοί, καθώς το 83% δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι από το ταξίδι τους - αν και περισσότεροι από έναν στους τέσσερις δήλωσαν επίσης ότι τα επίπεδα συγκέντρωσης και η αξιοπιστία και η ακρίβεια της αμαξοστοιχίας τους ήταν ανεπαρκή ή κακή.

Σε εθνικό επίπεδο, η ικανοποίηση από την ακρίβεια και την αξιοπιστία των σιδηροδρομικών υπηρεσιών έφθασε το 77%, έναντι 72% πέρυσι.

Ο Anthony Smith, διευθύνων σύμβουλος της Transport Focus, ο οποίος συντάσσει την έρευνα, δήλωσε: "Επιτέλους, η ικανοποίηση των επιβατών έχει αρχίσει να βελτιώνεται, κυρίως λόγω της μεγαλύτερης αξιοπιστίας και της άφιξης νέων αμαξοστοιχιών σε ορισμένες διαδρομές.

"Περισσότερη βελτίωση είναι απαραίτητη, αλλά πρέπει να ελπίζουμε ότι οι θετικές αλλαγές ... είναι η αρχή μιας τάσης που σηματοδοτεί την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των επιβατών στη σιδηροδρομική γραμμή".

Μαζί με τον Νότο, ο Μεγάλος Δυτικός Σιδηρόδρομος και ο Νοτιοανατολικός επίσης βελτίωσαν τις βαθμολογίες τους σημαντικά.

Η ομάδα παράδοσης των σιδηροδρόμων, η οποία αντιπροσωπεύει τους φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρόμων και το δίκτυο σιδηροδρόμων, δήλωσε ότι τα υψηλότερα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τις βελτιώσεις που έχουν σημειώσει, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής 1.500 νέων βαγονιών τα τελευταία τρία χρόνια.

Σε λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με 41 μεμονωμένες πτυχές του ταξιδιού τους, όπως οι εγκαταστάσεις τρένων και σταθμών, οι βαθμολογίες βελτιώθηκαν σε περισσότερες από τις μισές κατηγορίες, ενώ καμία δεν έπεσε. Η ικανοποίηση με το wifi της αμαξοστοιχίας, τις πρίζες και τις τουαλέτες βελτιώθηκε σημαντικά - αν και αυτές οι κατηγορίες παραμένουν η χαμηλότερη βαθμολογία, ενώ σχεδόν ένας στους δύο είναι δυσαρεστημένος από τη σύνδεση στο διαδίκτυο.

theguardian.com