Σιδηροδρομικά Νέα

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Δρομολόγια τραίνων
  • Η ιστορία μας
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Σχεδιάζεται λίφτινγκ στους συρμούς του Ηλεκτρικού.


Προβλέπεται η εγκατάσταση κλιματισμού νέα γενιάς, νέες πόρτες και οθόνες πληροφόρησης του κοινού.

Παρελθόν θα αποτελεί σύντομα η εικόνα εγκατάλειψης των συρμών του ηλεκτρικού (γραμμή 1 του Μετρό), καθώς προωθείται πρόγραμμα ανακαίνισης και συντήρησης συρμών που βρίσκονται σε λειτουργία εδώ και 34 χρόνια, από το 1985.

Η κίνηση αυτή θεωρείται επιβεβλημένη, καθώς τα συγκεκριμένα βαγόνια έχουν χρόνο ζωής περί τα 30 με 35 χρόνια. Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν χρήματα για την αγορά νέων συρμών, η Αττικό Μετρό σχεδιάζει ένα πρόγραμμα αναβάθμισης που αναμένεται να κοστίσει περί τα 70 εκατ. ευρώ και για την χρηματοδότηση του έργου αναζητούνται πόροι από το ΕΣΠΑ 2014-2020. 

Το τελικό πρόγραμμα αναβάθμισης θα καθοριστεί σε συνεργασία με την ΣΤΑΣΥ, ωστόσο αυτή θα είναι τόσο λειτουργική όσο και αισθητική. Βασικοί στόχοι είναι η επιμήκυνση της ζωής των βαγονιών, η βελτίωση της λειτουργίας τους αλλά και η μείωση του κόστους ενέργειας και συντήρησης. Τα πιο σημαντικά προβλήματα παρουσιάζονται στα συστήματα έλξης, λόγω των οποίων πολλοί συρμοί έχουν τεθεί σε αχρηστία. 

Έτσι, σχεδιάζονται αλλαγές σε όλα τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα των συρμών. Για την άνεση των επιβατών, προβλέπεται η εγκατάσταση κλιματισμού νέα γενιάς, νέες πόρτες και οθόνες πληροφόρησης του κοινού όπως αυτές που έχουν οι συρμοί των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. 

Η κίνηση αυτή έρχεται πραγματικά την τελευταία στιγμή και λίγο πριν τα συγκεκριμένα βαγόνια βγουν εκτός κυκλοφορίας. Το ζητούμενο είναι το τι θα γίνει με τα βαγόνια «πρώτης γενιάς» των γραμμών 2 και 3 του Μετρό τα οποία κλείνουν και αυτά μια 20ετία ζωής, ενώ δεν διαθέτουν συστήματα κλιματισμού.

Κώστας Κετσιετζής
insider.gr



Αναρτήθηκε από: Σιδηροδρομικά Νέα στις 4:53 μ.μ.
Κατηγορίες: Μετρό-Ειδήσεις
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

Αναζήτηση ιστοσελίδας μέσω Google

Μεταφραστής ιστοσελίδας-Site translator

Κατηγορίες

  • Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
  • Ο Κόσμος σε δύο ράγες
  • Μετρό-Ειδήσεις
  • Επιβάτες
  • Σε Τροχιά Συνταξιοδότησης
  • Η ιστορία του σιδηροδρόμου
  • Τα Απίστευτα στο Σιδηρόδρομο
  • Τα «Σ.Ν» ταξιδεύουν στην Ελλάδα και στο Κόσμο
  • Τεχνολογία στα τρένα
  • Τραμ-Ειδήσεις
  • Άρθρα και Απόψεις για το Σιδηρόδρομο
  • Τα τραγούδια των τρένων
  • Ο Αθλητισμός στον Σιδηρόδρομο
  • Η λογοτεχνία και η ποίηση στο σιδηρόδρομο
  • Μοντελισμός
  • Ο κινηματογράφος στον σιδηρόδρομο
  • Εύρεση Εργασίας
  • Ζωντανές Μεταδόσεις και Εκπομπές

Ακολουθήστε μας στο Facebook!

Σιδηροδρομικά Νέα

Ακολουθήστε μας στο Twitter!

Follow @SidirodromikaNe

Τα πιο πρόσφατα

Φόρτωση...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Τι συζήτησαν οι εργαζόμενοι της Hellenic train σε συνάντηση με την διοίκηση της εταιρίας και ποιες προτάσεις κατέθεσαν.
  • Τι ψάχνουν οι ερευνητές στη σύμβαση 635 του σιδηροδρόμου.
  • Στις ράγες ο Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος
  • Την Πέμπτη τελειώνει η δεκαπενθήμερη διαβούλευση για την ασφάλεια στα τρένα
  • Συντάξεις Δημοσίου: Eως 8.556 ευρώ οι επιστροφές από την ΕΑΣ και αναδρομικά έως 4.024 ευρώ σε συνταξιούχους 33 επικουρικών ταμείων [Αναλυτικοί πίνακες με τα ποσά]

ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ YouTube

  • Νέο Κανάλι "Σιδηροδρομικά Νέα"
  • Εμβόλιμα Νέα - Βίντεο "Σ.Ν" έως 25/7/2013
Σιδηροδρομικά Νέα

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Το αρχείο μας

  • Πολιτική Απορρήτου
Σιδηροδρομικά Νέα © 2009-2025. Εικόνες θέματος από hfng. Από το Blogger.