Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Κ. Σπηλιόπουλος: Τρένο – Έγιναν τα αποκαλυπτήρια!

«Να ζητήσει συγνώμη ο κ. Κατσιφάρας διότι συνήργησε στην εξαπάτηση των πολιτών»

Σε μια άνευ προηγουμένου επίθεση κατά της κυβέρνησης και της απερχόμενης περιφερειακής αρχής προχώρησε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Κώστας Σπηλιόπουλος, για το τρένο στη διαδρομή Ρίο-Πάτρα.
«Να ζητήσει συγνώμη ο κ. Κατσιφάρας διότι συνήργησε στην εξαπάτηση των πολιτών» ζητάει ο Κ. Σπηλιόπουλος.

Η πλήρης δήλωση του Κ. Σπηλιόπουλου έχει ως εξής:

«Τα στοιχεία που επίσημα και πανηγυρικά παρέδωσε η ΕΡΓΟΣΕ στο Δήμο Πατρέων υπήρξαν η ώρα της οδυνηρής αλήθειας. Η περιλάλητη υπογειοποίηση ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας όσων την υποσχέθηκαν.

Τι λέει το σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ;

Λέει κατά σειρά τα εξής:

Πρώτον: Το τμήμα Ρίο-οδός Κανελλοπούλου είναι υπό μελέτη για βύθιση. Τι σημαίνει αυτό; Λέει ότι επί του παρόντος δεν υπάρχει μελέτη αλλά και αν αυτή υπάρξει θα αφορά τη βύθιση της γραμμής. Δηλαδή ένα ανοιχτό όρυγμα , με εκατέρωθεν τοιχεία και καμιά σχέση με την υπογειοποίηση. Η διαδρομή Ρίο-Κανελλοπούλου θα παραμείνει όπως είναι και σήμερα με τη διαφορά ότι το τρένο θα διέρχεται λίγα μέτρα κάτω από τη γη.

Τι άλλο λέει η ΕΡΓΟΣΕ;

Αορίστως, ότι για τη διαδρομή οδός Κανελλοπούλου-Άγιος Διονύσιος προβλέπεται υπογειοποίηση «χωρίς χρηματοδότηση». Το ουσιώδες είναι στη φράση «χωρίς χρηματοδότηση». Είναι περιττό να συζητάμε για ένα έργο δίχως την παραμικρή πρόβλεψη για τη χρηματοδότησή του. Μήπως κάποιοι μας κοροϊδεύουν;

Μας λένε επίσης τα εξής:

Για το τμήμα Άγιος Διονύσιος-Άγιος Ανδρέας ότι είναι «δεδομένη η υπογειοποίηση». Επίσης χωρίς πρόβλεψη χρηματοδότησης αλλά και το παραμικρό χρονοδιάγραμμα. Το να παρουσιάζεται ως δεδομένο ένα έργο για το οποίο δεν έχει διασφαλιστεί η χρηματοδόιτησή του είναι, επιεικώς, κοροϊδία.

Και το τελευταίο:

Στη σχετική ενημέρωση της ΕΡΓΟΣΕ υπάρχει επίσης η αναφορά στο τμήμα Άγιος Ανδρέας- Πειραϊκή Πατραϊκή που θα είναι επίγειο και επίσης «χωρίς χρηματοδότηση». Το «χωρίς χρηματοδότηση» καταντάει ανέκδοτο αλλά και το Πειραϊκή-Πατραϊκή επίσης. Για τον απλό λόγο ότι την Πειραϊκή-Πατραϊκή με το νέο λιμάνι της Πάτρας, όπου πρέπει να φτάσει το τρένο, τη χωρίζει η λεωφόρος Ακτής Δυμαίων.
Να τα συνοψίσουμε: Η υπογειοποίηση στο Ρίο και στον Καστελλόκαμπο αποδείχθηκαν απάτη. Το υπόγειο τρένο με το ανοιχτό όρυγμα δεν έχουν καμιά σχέση. Και όλα τα υπόλοιπα είναι δεσμεύσεις χωρίς πρόβλεψη χρηματοδότησης, δηλαδή φούμαρα.
Να λέει ψέματα μια απερχόμενη κυβέρνηση είναι λυπηρό κι ας το κρίνουν οι πολίτες. Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι στη στάση της απερχόμενης περιφερειακής αρχής και του κ. Κατσιφάρα προσωπικά. Τον καλούμε έστω και την υστάτη στιγμή να καταγγείλει τα ψεύδη της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που τον στηρίζει και να ζητήσει συγνώμη από τους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας, διότι συνέργησε στην εξαπάτησή τους.

Είναι η ελάχιστη οφειλή του».

patrastimes.gr