Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Το εμπορευματικό κέντρο και ο σιδηρόδρομος στην Ήπειρο.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και η 4η ομιλία του Σ. Ριζόπουλου στην Ήπειρο, με τελευταίο σταθμό την πόλη της Ηγουμενίτσας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Πάνθεον. Τον ομιλητή προσφώνησε ο πρώην δήμαρχος Θωμάς Πάντος και την εκδήλωση συντόνισε ο σύμβουλος στρατηγικής Όμηρος Τσάπαλος.
Μεταξύ των άλλων στην ομιλία του ο κ. Ριζόπουλος αναφέρθηκε και στην "Σιδηροδρομική Εγνατία" λέγοντας: 

"Στη λογική της περιφερειακότητας, η οποία είναι απολύτως απτή πραγματικότητα αν κάποιος δει και καταλάβει τα μεγάλα διακρατικά έργα που σχεδιάζονται στη Βαλκανική, ο ρόλος της Ηγουμενίτσας είναι κομβικός αφού ενώνει δύο σημαντικούς άξονες. Ο ένας είναι της Αδριατικής και ο άλλος του Ευξείνου Πόντου, καθώς τη Σιδηροδρομική Εγνατία δημιουργείται πολύ σημαντικό κέρδος στο χρόνο μετακίνησης προϊόντων. Συνεπώς, τα δύο μεγάλα εμπορικά πάρκα στη Θεσπρωτία και τη Φιλιππιάδα είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσουν προκειμένου η Ήπειρος να αποκτήσει δύο μεγάλους οικονομικούς πνεύμονες που θα τροφοδοτούν και θα τροφοδοτούνται από τα λιμάνια της ευρύτερης περιοχής. Χωρίς έγκαιρη προετοιμασία, χωρίς λόγο για τη χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής μια τεράστια αναπτυξιακή ευκαιρία βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα.
Εδώ δεν ξέρω αν η υπόθεση είναι για γέλια ή για κλάματα. Για χρόνια κάποιοι προσπαθούσαν να μας πείσουν – όπως και για το κέντρο διαχείρισης απορριμμάτων- ότι όλα θα γίνουν με δημόσιο χρήμα. Χωρίς τους «κακούς» ιδιώτες. Τώρα που είδαν και εδώ τις αυταπάτες τους να καταρρέουν, αναζητούν τα ΣΔΙΤ. Χωρίς να μιλάει κανείς για τον χαμένο χρόνο, τον χαμένο πλούτο όλων αυτών των ετών.
 Επειδή όμως το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, μένει η τσαπατσουλιά ως σταθερός μάρτυρας της πολιτικής μικρόνοιας των ανθρώπων που σήμερα διοικούν την Περιφέρεια Ηπείρου.
Κι αυτό γιατί η εμμονή τους στη δημόσια χρηματοδότηση, έχει αφήσει στον αέρα τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου με τη Σιδηροδρομική Εγνατία. Άραγε ασχολήθηκε η περιφερειακή αρχή με τους τρόπους που ένα τέτοιο project μπορεί να αναβαθμίσει την Ήπειρο ή πάλι θα κάνουμε τον σταυρό μας που προνόησαν άλλες περιφέρειες και η Ηγουμενίτσα θα ενώνεται με την Καλαμπάκα και τα Τρίκαλα;
Και βεβαίως χωρίς πρόβλεψη σιδηροδρόμου ποια είναι η αξία ενός ΣΔΙΤ για εμπορευματικό κέντρο στον λιμένα της Ηγουμενίτσας και στο Βιοτεχνικό Πάρκο Θεσπρωτίας στη Γκρίκα;


Πηγή: epirusnews.eu