Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Υπάρχουν χρήματα για τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα;

Σε αυτό το ερώτημα απαντά κείμενο του δημοσιογράφου Φώτη Κόλλια, το οποίο αναρτήθηκε πρόσφατα στην γνωστή ιστοσελίδα euro2day.gr. Ο κ. Κόλλιας περιλαμβάνει στα έργα χωρίς χρήματα και αυτό της Σιδηροδρομικής Εγνατίας: «Η έμφαση στις σιδηροδρομικές μεταφορές, που περιλαμβάνει και το αναπτυξιακό σχέδιο της κυβέρνησης, προϋποθέτει επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ που δεν υπάρχουν, υποστηρίζουν στελέχη της κατασκευαστικής αγοράς. Τα ίδια στελέχη προσθέτουν πως, όπως προκύπτει και από τις κυβερνητικές εξαγγελίες, ο μεγαλύτερος όγκος των πολύπλοκων και πολυδάπανων νέων σιδηροδρομικών έργων μετατίθεται για την περίοδο μετά το 2020.

Μπορεί κεφάλαια να μην υπάρχουν αλλά μελέτες γίνονται, τόσο για τη λεγόμενη «σιδηροδρομική Εγνατία», όσο και για την αναβάθμιση σειράς κάθετων αξόνων (Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια) και -κυρίως- για το φιλόδοξο έργο των 3,1 δισ. ευρώ που αφορά τη σιδηροδρομική διασύνδεση τριών ελληνικών λιμένων (Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης) με τρία λιμάνια της Βουλγαρίας (Μπουργκάς, Βάρνα, Ρούσε).



Συντάκτης: Νίκος Γενικόπουλος
Πηγή: proininews.gr