Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Προτεραιότητα ο τουρισμός χωρίς έργα υποδομής.

Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα και δυτικός σιδηροδρομικός άξονας εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των έργων υποδομής, που ζητάει η Πελοπόννησος για την ολοκλήρωση και τη θωράκιση των συγκοινωνιακών της δικτύων...

Την τιμητική τους είχαν την Κυριακή οι 13 περιφερειάρχες της χώρας, καθώς το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων φιλοξένησε συνεντεύξεις τους για τους στόχους και τις επιδιώξεις τους για τις περιοχές, που διοικούν.

Διαβάζοντας λοιπόν τις σχετικές δηλώσεις του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, είναι πασιφανές ότι θεμελιώδης τομέας για τη διοίκησή του είναι ο τουρισμός. 

«Ο τουρισμός είναι η ναυαρχίδα της ανάπτυξής μας», λέει για την Πελοπόννησο ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης, που ενδιαφέρεται πάντως για την αγροτική οικονομία και το κοινωνικό πρόγραμμα συγχρόνως -σημειώνεται στο δημοσίευμα-, ενώ σε άλλο σημείο ο κ. Τατούλης τονίζει: «Ο μαζικός τουρισμός δεν είναι στόχος της Περιφέρειας. Εμείς θέλουμε να δημιουργήσουμε τις συνθήκες, όπου η Πελοπόννησος θα γίνει μία Περιφέρεια με ποιοτικές υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου και ταυτόχρονα θα μπορεί να ενισχύσει και τον ντόπιο πληθυσμό».

Καλά όλα αυτά, αλλά στη συνέντευξη δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά στα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα που εκκρεμούν για την Πελοπόννησο και σίγουρα αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την εδραίωση της ανάπτυξης και τη δημιουργία ακόμα πιο ευνοϊκών συνθηκών για την πρόσβαση στην περιοχή.

Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα και δυτικός σιδηροδρομικός άξονας εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των έργων υποδομής, που ζητάει η Πελοπόννησος για την ολοκλήρωση και τη θωράκιση των συγκοινωνιακών της δικτύων, αλλά δυστυχώς ο κ. Τατούλης δεν αφιέρωσε ούτε μία πρόταση.

Αντίθετα ο συνάδελφός του της Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, στην αντίστοιχη συνέντευξη αναφέρει: «Δεν σταματάμε να διεκδικούμε σταθερά και χωρίς καμία έκπτωση την έλευση του φυσικού αερίου, την κατασκευή του οδικού τμήματος Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, την ολοκλήρωση της Αμβρακίας και τη δημιουργία ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα - Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα, καθώς και τη λειτουργία της γραμμής Κρυονέρι - Μεσολόγγι - Αγρίνιο, ως προαστιακού σιδηροδρόμου».

Την ώρα μάλιστα που, με εξαίρεση το τμήμα Πάτρα - Πύργος, η Περιφέρειά του έχει ήδη συνδεθεί κατά το μεγαλύτερο ποσοστό με τα υπόλοιπα μεγάλα έργα μέσω Ιόνιας και Ολυμπίας Οδού, ενώ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται και ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής σύνδεσης με την Αθήνα.

Προφανώς και τα προαναφερθέντα έργα υποδομής θα έπρεπε να απασχολούν πολύ περισσότερο την περιοχή της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, αλλά είναι κρίμα να διαπιστώνουμε ότι δεν βρίσκονται στις πρώτες σελίδες της ατζέντας της Περιφέρειας του κ. Τατούλη.

ΥΓ. Για την ιστορία, τις συνεντεύξεις και των δύο περιφερειαρχών επιμελήθηκε ο ανταποκριτής του ΑΠΕ-ΜΠΕ Ηλίας Κάνιστρας.


Συντάκτης: Δημήτρης Πλεμμένος
Πηγή: eleftheriaonline.gr