Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

Πρώτη προτεραιότητα η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας.

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Απριλίου στο γραφείο της Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο των νομών Καρδίτσας και Τρικάλων, τους σιδηροδρομικούς σταθμούς και ιδιαίτερα το επίκαιρο θέμα της ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας. Συμμετείχαν η Υφυπουργός Υποδομών,Μεταφορών και Δικτύων κα. Μ. Χρυσοβελώνη και αντιπροσωπεία των Συλλόγων Φίλων Σιδηροδρόμων Καρδίτσας και Τρικάλων.
Εκ μέρους των εκπροσώπων έγινε ενημέρωση στη νέα Υφυπουργό για τα προβλήματα, τις προτάσεις της Καρδίτσας και των Τρικάλων αλλά και τι έχει γίνει μέχρι τώρα και τι είχε συζητηθεί με τις διοικήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.
Ιδιαίτερα τονίστηκε ότι η ηλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Θεσσαλίας είναι ένα έργο επείγον και απαραίτητο, όχι μόνον για τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών στη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων, αλλά και τη λειτουργία του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλία. Γιατί όταν σύντομα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου στον κύριο άξονα της χώρας δεν θα είναι ανέφικτη η συνέχιση λειτουργίας και συντήρησης ενός μικρού δικτύου με ντιζελομηχανές.
Η κα. Χρυσοβελώνη διαβεβαίωσε ότι είναι πρώτη προτεραιότητα η ολοκλήρωση το συντομότερο δυνατό του έργου της ηλεκτροκίνησης και της αυτοματοποίησης του σιδηροδρομικού δικτύου. Επίσης ότι θα συνεχιστούν οι προσπάθειες για τις όποιες άμεσες βελτιώσεις, των υποδομών και των δρομολογίων, είναι, κάτω από τις σημερινές δύσκολες συνθήκες, εφικτές.
Σημειώνεται ότι στην πρόσφατη συνάντησή μας η ΕΡΓΟΣΕ έδωσε το πράσινο φως για την άμεση έναρξη των εργασιών στην ηλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας. Για το τμήμα αυτό όχι μόνον υπάρχει μελετητική ετοιμότητα αλλά είναι έτοιμα και τα Τεύχη Δημοπράτησης. Το ίδιο ισχύει και για τη μελέτη Μ.Π.Ε.
Έτσι η περιοχή μας, τα επόμενα χρόνια, εάν ολοκληρωθούν τα έργα της ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου, του Ε65, και άλλων οδικών έργων -όπως η οι οδικές συνδέσεις με Άρτα και Ευρυτανία- είναι βέβαιο ότι θα αποκτήσει νέες αναπτυξιακές και οικονομικές δυνατότητες.

Πηγή: tameteora.gr