Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών... πιο ακριβή από το εισιτήριο.

Είναι γεγονός ότι το τρένο στην Ελλάδα αποτελεί ένα από τα πλέον οικονομικά μέσα μεταφοράς. Τι συμβαίνει, όμως, όταν ένας πελάτης επιθυμεί να ενημερωθεί από το τηλεφωνικό κέντρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Η καταγγελία ενός πολίτη στο zougla.gr, σχετικά με το ιδιαίτερα υψηλό κόστος του πενταψήφιου αριθμού 14511, είναι άκρως αποκαλυπτική...

Όπως ανέφερε ο αναγνώστης της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας, ο συγκεκριμένος αριθμός έχει χρέωση περίπου ένα ευρώ ανά λεπτό (98.4 λεπτά το λεπτό για κλήση από κινητό, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του οργανισμού). Μάλιστα, πρόκειται για τον μοναδικό αριθμό που διαθέτει η εταιρεία, με αποτέλεσμα οι πολίτες να μην έχουν εναλλακτική επιλογή.


Ωστόσο, το ζήτημα γίνεται πιο σοβαρό, καθώς, σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, η προσπάθειά του να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνοδεύτηκε από μακρά αναμονή...
«Όταν πήρα τηλέφωνο στον παραπάνω αριθμό, λόγω ακύρωσης κάποιου δρομολογίου που ήθελα να κάνω, περίμενα 9 ολόκληρα λεπτά στην αναμονή και παρ' όλα αυτά δεν βγήκε κάνεις στο τηλέφωνο να με εξυπηρετήσει. Περίμενα τόση ώρα και χρεώθηκα 9 ευρώ, χωρίς να εξυπηρετηθώ, αφού μετά από τόση μεγάλη αναμονή το έκλεισα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Είναι ντροπή! Πληρώνουμε τόσα χρήματα σε έναν αριθμό εξυπηρέτησης, ενώ, ορισμένες φορές ακόμη και το ίδιο το εισιτήριο είναι φθηνότερο», κατέληξε ο αναγνώστης του zougla.gr.

Στο σχετικό θέμα αναφέρθηκαν με ανάρτηση τους σήμερα το πρωί τα "Σ.Ν".