Μετά από δέκα (10) μήνες εργασιών από
συνταξιούχους σιδηροδρομικούς η ΕΕΣΣΤΥ παρέδωσε στις 12/5/21015 ανακατασκευασμένη την ιστορική ατμήλατο 8001
της γραμμής Δ/Κ. Την καλωσορίζουμε και ευελπιστούμε στην ανακατασκευή και της
μετρικής ατμηλάτου.
Τα
ερωτήματα όμως που μένουν αναπάντητα είναι:
Για την ΕΕΣΣΤΥ:
- Γιατί η ανακατασκευή όπως
προτείναμε, δεν έγινε από σιδηροδρομικούς;
- Γιατί η τεχνογνωσία δεν περνά
από τους συνταξιούχους σε εν ενεργεία Τεχνίτες σιδηροδρομικούς;
- Γιατί τα Μηχανεργοστασία από
έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών μαραζώνουν και ιδίως τα Μηχανοστάσια
Διακοφτού και Πάτρας;
Για τον ΟΣΕ:
Γιατί στη συντήρηση γραμμής δεν
γίνονται προσλήψεις, με αποτέλεσμα στη γραμμή Δ/Κ να υπάρχει μόνος ένας
Τεχνίτης και στο υπόλοιπο δίκτυο μετρικής άλλοι δέκα (10) Τεχνίτες που με
δυσκολία το κρατούν ανοιχτό και η φύλαξη Ισοπέδων Διαβάσεων να γίνεται με security;
Το Σωματείο μας αντέδρασε δυναμικά σε
αυτά τα ζητήματα, αλλά τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα όπως και η μεταφορά
τεχνογνωσίας που πρέπει να παραμείνει στους σιδηροδρομικούς, γιατί προφανώς
παραμένει η συνταγή - όλα σε ιδιωτικές εταιρείες είτε με ολική ιδιωτικοποίηση
είτε με μερική (ΣΔΙΤ).
- Ζητάμε άμεσα την υλοποίηση
προσλήψεων μόνιμου προσωπικού σε όλους τους κλάδους.
- Ζητάμε άμεσα την επαναφορά
μεταταγέντων.
- Ζητάμε άμεσα την επαναλειτουργία
των περιφερειακών δικτύων.
- Ένωση των Εταιρειών για καλύτερο συντονισμό σε ένα Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο.
TO ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ
ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ