Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Προτάσεις του "Δικτύου Σιδηροδρομικών", για την ανασυγκρότηση του σιδηροδρόμου.

  Με το Ν.3891/2010 και στο όνομα της εξυγίανσης του σιδηροδρόμου μετατάχτηκαν υποχρεωτικά ή υπέγραψαν αίτηση μετάταξης υπό την απειλή απόλυσης πάνω από 1500 σιδηροδρομικοί με ειδικότητες μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, τεχνίτες, συνοδοί αμαξοστοιχιών κ.α.
  Οι σιδηροδρομικοί αυτοί βρέθηκαν την επόμενη μέρα σε διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου Τομέας όπως Δικαστήρια, Νοσοκομεία, Αρχαιολογία, Εκπαίδευση, Γενικά Αρχεία του Κράτους κ.α Οι παραπάνω πολιτικές επιλογές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με την συνεργασία των Διοικήσεων προκάλεσαν τη συρίκνωση του δικτύου (1/3 περίπου του δικτύου έκλεισε λόγω του Ν.3891)και την υποβάθμιση ζωτικών υπηρεσιών με αποτέλεσμα σήμερα ο σιδηρόδρομος να λειτουργεί οριακά και με ελλείψεις σε πολλούς τομείς.
  Οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές οδήγησαν το κατ'εξοχήν μέσο παραγωγικής ανασυγκρότησης , το ασφαλέστερο και πλέον οικολογικό μέσο μεταφοράς σε πλήρη απαξίωση.
Για να μπορέσει ο σιδηρόδρομος να καλύψει τη στοιχειώδη λειτουργία του προτείνουμε:
-Άμεσες προσλήψεις όλων των ειδικοτήτων σύμφωνα με τις λειτουργικές ανάγκες.
-Να προωθηθεί νομοθετική ρύθμιση-τροπολογία για την εθελοντική με πλήρη δικαιώματα επιστροφή των μεταταγμένων σιδηροδρομικών.
-Να δοθεί δυνατότητα στους μαθητές που κάνουν την πρακτική τους να συνεχίσουν να εργάζονται στο σιδηρόδρομο.


ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ