Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Έλεγχο σε συρμούς του μετρό, από Κορεάτες τεχνικούς.

  Στο μικροσκόπιο των Κορεατών τεχνικών της εταιρείας κατασκευής βρίσκονται ορισμένοι από τους καινούργιους συρμούς του μετρό, οι οποίοι, σύμφωνα με καταγγελίες των εργαζομένων, εμφανίζουν προβλήματα.
   Τα ζητήματα ασφαλείας στους 17 συρμούς, οι οποίοι παρελήφθησαν πριν από περίπου τρία χρόνια και δρομολογήθηκαν στις ράγες του μετρό από το περασμένο καλοκαίρι, θέτει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών (ΣΗΕΚ), το οποίο μάλιστα πραγματοποίησε χθες προειδοποιητική τρίωρη στάση εργασίας για το θέμα.
  Και η διοίκηση της εταιρείας, πάντως, παραδέχεται ότι υπάρχουν καταγγελίες εργαζομένων για πόρτα βαγονιού που άνοιξε ενώ ο συρμός ήταν εν κινήσει ή για πόρτες που δεν έκλειναν σε σταθμούς. Επισημαίνει, πάντως, ότι κάθε καταγγελία διερευνάται και ότι σε καμία περίπτωση δεν τίθεται θέμα ασφάλειας στο μέσο, το οποίο μεταφέρει καθημερινά 700.000 επιβάτες χωρίς έως τώρα να έχει σημειωθεί το παραμικρό περιστατικό.

«Kαμπανάκι»

  Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι έχουν εδώ και καιρό επισημάνει στην εταιρεία πως οι καινούργιοι συρμοί που παρελήφθησαν πριν από τρία χρόνια και κόστισαν 155 εκατομμύρια ευρώ «παρουσιάζουν προβλήματα τα οποία, πέραν της αναστάτωσης των δρομολογίων, θέτουν σε κίνδυνο αυτό που λέγεται «ασφάλεια σιδηροδρόμου» (προσωπικό, επιβάτες, εξοπλισμός)».
  Σημαντικότερη από τις καταγγελίες που έχουν φτάσει στη διοίκηση θεωρείται αυτή ενός οδηγού που περιέγραψε ότι κατά τη διάρκεια δρομολογίου αντελήφθη πως μία από τις πόρτες του συρμού ήταν ανοιχτή. Ο συρμός, σύμφωνα με την εταιρεία, αμέσως τέθηκε εκτός κυκλοφορίας και οι Κορεάτες τεχνικοί τον περνούν από πλήρη έλεγχο.
  Παράλληλα διερευνώνται και άλλες δύο καταγγελίες οδηγών, σύμφωνα με τις οποίες συρμός «τσούλησε» χωρίς οδηγό και πόρτες συρμών που ήταν σταματημένοι σε σταθμούς δεν έκλειναν. Σε ό,τι αφορά στην πρώτη, σύμφωνα με τον διευθυντή λειτουργίας της εταιρείας, Παναγιώτη Τερεζάκη, «υπάρχει σαφής οδηγία ότι οι οδηγοί όταν εξέρχονται από τον συρμό πρέπει να παίρνουν μαζί τους τα κλειδιά, χωρίς τα οποία -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- είναι αδύνατο να ξεκινήσει. Οσο για τη δεύτερη καταγγελία, οι ίδιοι συρμοί ξαναδοκιμάστηκαν χωρίς να εμφανίσουν προβλήματα». Και προσθέτει πως οι συρμοί διαθέτουν «μαύρο κουτί», στο οποίο καταγράφονται τα πάντα.
  Οι εργαζόμενοι, πάντως, επιμένουν στην ύπαρξη προβλημάτων και απαιτούν τον επανέλεγχο των συρμών.

Συντάκτης: Μ. Λιλιοπούλου
Πηγή: ethnos.gr