Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Παρεχόμενες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ΑΜΕΑ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., για το δίκτυο της Προαστιακής Γραμμής Αθηνών (Πειραιάς – Άνω Λιόσια, Κιάτο – Αεροδρόμιο), παρέχει στα άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) τις ακόλουθες υπηρεσίες:

Επικοινωνία επιβάτη με την εταιρεία μέσω:
Τηλεφωνικού κέντρου, στον τηλεφωνικό αριθμό 14511 (όλο το 24ωρο).
Σχεδιασμός μετακίνησης με τον Προαστιακό, 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη μετακίνηση:
Πληροφορίες για τη δυνατότητα μετακίνησης/Προτεινόμενη διαδρομή
Παρουσία υπαλλήλου της εταιρείας κατά την επιβίβαση του επιβάτη
Παρουσία υπαλλήλου της εταιρείας κατά την αποβίβαση του επιβάτη
Επιπροσθέτως, οι σταθμοί και συρμοί του Προαστιακού έχουν τον ακόλουθο εξοπλισμό:
Χρήση ειδικής ράμπας για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών με κινητικές δυσκολίες στους συρμούς (κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης μέσω ιστοσελίδας ή τηλεφωνικού κέντρου)
Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης των επιβατών μέσω οθονών ή αναρτημένων ανακοινώσεων για προγραμματισμένα δρομολόγια και λοιπές πληροφορίες (σε όλους τους σταθμούς)
Δυνατότητα ηχητικής ενημέρωσης των επιβατών μέσω ηχητικού συστήματος, για πληροφορίες επιβατών και τυχόν μεταβολές στα δρομολόγια (σε όλους τους σταθμούς)
Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης μέσω οθονών για πληροφορίες επιβατών και ενημέρωση για τον επόμενο σταθμό (στην πλειονότητα των συρμών)
Ειδικές θέσεις για άτομα με κινητικές δυσκολίες (στην πλειονότητα των συρμών)
Ηχητικές αναγγελίες για πληροφορίες επιβατών και ανακοίνωση για τον επόμενο σταθμό (σε όλους τους συρμούς)
Ανάγλυφο διαδρομής κατά μήκος των αποβάθρων (εκτός σταθμού Αθηνών).
Εκδοτήρια εισιτηρίων (αυτόματα και επανδρωμένα) χαμηλού ύψους στους Σταθμούς Μεταμόρφωση – Αεροδρόμιο και στο Σταθμό Άγιοι Ανάργυροι.
Ακυρωτικά μηχανήματα χαμηλού ύψους σε όλους τους σταθμούς.
Απουσία σκαλοπατιών στην πλειονότητα των συρμών που εκτελούν τα δρομολόγια του Προαστιακού, ώστε να διευκολύνεται η πρόσβαση των αμαξιδίων. Για τους συρμούς όπου υπάρχουν σκαλοπάτια, γίνεται χρήση ειδικής ράμπας.