Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2014

Υπογράφεται το έργο για ηλεκτρονικό εισιτήριο-μπάρες στο Μετρό


Εγκρίθηκε και από το Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση

Υπογράφεται άμεσα το έργο-ΣΔΙΤ για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τις μπάρες στο Μετρό. Αυτό αποφάσισε χθες το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ καθώς είχε προηγηθεί η έγκριση της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Η ανάδοχος κοινοπραξία που αποτελείται από τις εταιρείες ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή-LG CNS που συνέστησαν την "Ανώνυμη Εταιρεία Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου-Hellas Smarticket". Η HST ανέλαβε το έργο δίνοντας συνολική έκπτωση 18%.

Το κόστος του έργου είναι 77,1 εκ.ευρώ και ο χρόνος υλοποίησης είναι 18 μήνες. Η σύμβαση θα είναι για 12 έτη. Η χρηματοδότηση του έργου θα προέλθει από κονδύλια του ΕΣΠΑ (περίπου 28εκ.ευρώ) και από χρηματοδότηση του κοινοπρακτικού σχήματος.

Σύμφωνα με παλαιότερες ανακοινώσεις το έργο θα περιλαμβάνει 3 φάσεις:
Φάση 1. Βασική Λειτουργικότητα (1ος - 12ος μήνας): Μελέτες Εφαρμογής - Εξοπλισμός, Λογισμικό - Εγκατάσταση Κέντρων Διαχείρισης (ΟΑΣΑ & φορέων)

Φάση 2. Λειτουργικότητα Αμαξοστασίων, στάσεων και σταθμών (12ος - 18ος μήνας): Εξοπλισμός, Λογισμικό ΚΔΣ/ΚΔΑ (Κέντρο Διαχείρισης Σταθμών/Αμαξοστασίων) - ΑΜΕΚ, ΤΕΕ (Αυτόματες μηχανές έκδοσης καρτών, Τερματικά Έκδοσης Εισιτηρίων) - Επικυρωτικά Οχημάτων (1.750 λεωφορεία, 250 τρόλεϊ,70 συρμοί τραμ)

Φάση 3. Πλήρης Λειτουργία (18ος - 24ος μήνας): Δίκτυο ΦΤΠ-POS (Φορητά Τερματικά Πώλησης) - Gateway Πωλήσεων - Τερματικά Πώλησης/Ελέγχου - Πύλες εισόδου/εξόδου (64 σταθμοί στις γραμμές μετρό 1,2,3 και σταθμοί του Προαστιακού Σιδηροδρόμου).

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη της λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση συστήματος, το οποίο θα καλύπτει όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης των νέων μηχανημάτων στους σταθμούς του Μετρό αλλά και σε άλλα μέσα το χάρτινο εισιτήριο θα καταργηθεί και στη θέση του θα υπάρξουν οι έξυπνες πλαστικές κάρτες.

Οι μπάρες στο Μετρό ουσιαστικά θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στα φαινόμενα λαθρεπιβίβασης και έχει αποδειχθεί ως το αποτελεσματικότερο μέτρο για την καταπολέμησης της.

Πρόκειται για το δεύτερο συγκοινωνιακό έργο που θα εκτελεστεί ως έργο ΣΔΙΤ μετά από εκείνο της τηλεματικής στις οδικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

ypodomes.com