Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Ζητά απάντηση για την ιστορική ατμομηχανή του δήμου Ηρακλείου Κρήτης




Με επιστολή του προς τον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, ο αναγνώστης μας κ. Νίκος Παπαχριστοδούλου ζητά να πληροφορηθεί τι απέγινε η ατμομηχανή που είχε παραχωρηθεί από το ΟΣΕ στον δήμο Ηρακλείου Κρήτης.
Ταυτόχρονα ο επιστολογράφος μας προτείνει να δοθεί το παλιό τροχαίο υλικό στους δήμους για αξιοποίηση του. Παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή του κ. Παπαχριστοδούλου στην οποία γράφει:
"Κύριε Υπουργέ, σας χαιρετώ.
Έχω, πολλές φορές, απευθύνει επιστολή μου σχετικά με την ατμομηχανή του ΟΣΕ η οποία είχε παραχωρηθεί στον Δήμο Ηρακλείου Κρήτης χωρίς να έχει δοθεί και η κυριότητα.
"Η εν λόγω ατμομηχανή κάτω από αδιευκρίνιστες διαδικασίες απομακρύνθηκε από την βάση επί της οποίας είχε αναρτηθεί για σειρά ετών και έχει δοθεί σε εταιρία μετάλλων για διάλυση παρά το γεγονός ότι ο αείμνηστος Μιχάλης Αργυράκης είχε κάνει αίτημα να την εντάξει στο Πολεμικό Μουσείο Πεδιάδας Ηρακλείου Κρήτης το οποίο έχει ιδρύσει από ετών.
Σας έχω υποβάλλει την σχετική αλληλογραφία όπως το ίδιο έχω πράξει σε προκατόχους σας αλλά το θέμα δεν έχει απαντηθεί ποτέ, με απάντηση που να είναι και σαφής αλλά και να δίνει σημεία ύπαρξης της ατμομηχανής, φωτογραφία της οποίας σας επισυνάπτω.
Παράκληση, οι συνεργάτες σας να μου δώσουν μια απάντηση για να πληροφορηθώ την τύχη της.
Επίσης, από χρόνια έχω προτείνει σε προγενέστερους προκατόχους σας να δοθεί τροχαίο υλικό των σιδηροδρόμων σε δήμους της χώρας μας, ιδίως σε δήμους που δεν έχει και δεν θα έχει σιδηρόδρομο, αντί να σαπίζει σε διάφορα σημεία, όπου υπάρχουν σταθμοί".

Με τιμή
Νίκος Παπαχριστοδούλου
8-10-2014.