Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Οι σιδηροδρομικοί στηρίζουν τη λειτουργία προαστιακού

Τη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου στη Μεσσηνία στηρίζουν και επιδιώκουν και οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ.

Ο αναπληρωτής πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου Παναγιώτης Κλειδόπουλος, αρχιμηχανικός της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) σημείωσε στην "Ε" ότι «με την καλή θέληση όλων και του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να λειτουργήσει ο προαστιακός στη Μεσσηνία. Πρέπει να λειτουργήσει με το απαραίτητο ανθρώπινο προσωπικό, να στελεχωθεί πλήρως». Παρατήρησε πως το παράδειγμα της Πάτρας είναι χαρακτηριστικό, η γραμμή Αγιος Ανδρέας - Αγιος Βασίλειος, 14 χιλιόμετρα, έχει πληρότητα». Διευκρίνισε ότι «είναι επιβεβλημένη η λειτουργία του μηχανοστασίου Καλαμάτας με τον προαστιακό. Δεν μπορεί να κυκλοφορήσει τρένο χωρίς να επιθεωρείται και υπάρχουν ημερήσιες, εβδομαδιαίες και μηνιαίες επιθεωρήσεις».

Ο κ. Κλειδόπουλος επεσήμανε ότι «με σωστά δρομολόγια ο προαστιακός θα εξυπηρετήσει» και πρόσθεσε: «Είμαστε ευρωπαϊκή χώρα και δεν νοείται να μην υπάρχει τρένο. Είμαι πεπεισμένος ότι θα πάει καλά το τρένο από τη δική μας πλευρά. Εμείς το θέλουμε το τρένο στην Πελοπόννησο». Ο ίδιος εξέφρασε τη σιγουριά ότι το τρένο κατά τη διάρκεια του πανηγυριού της Μεσσήνης θα πάει πολύ καλά, όπως πήγε και πέρυσι. Ωστόσο, φανερά απογοητευμένος, ο πρόεδρος του Σ.Σ.Π. παρατήρησε ότι «στη συντήρηση του σιδηροδρόμου έχουν μείνει κάτω από 500 εργαζόμενοι σε όλη την Ελλάδα. Παίρνουν σύνταξη μαζικά, κατά φουρνιές, όπως προσελήφθησαν στον ΟΣΕ».

Γιάννης Σινάπης
"Ελευθερία" Καλαμάτας

Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/45208-proastiakos-sidirodromikoi