Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

Επαρκούν σε μήκος οι πλατφόρμες του Σ.Σ. Πελοποννήσου;

Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης

"Αγαπητέ κ. Γιαννακίδη καλησπέρα σας. Διάβασα στον πολύ καλό ιστοχώρο σας ότι σκέπτονται στον ΟΣΕ να χρησιμοποιήσουν το Σ.Σ. του προαστιακού (Πελοποννήσου) στον Πειραιά ώστε και από εκεί να αναχωρούν "υπεραστικά" σιδηροδρομικά δρομολόγια. Αλήθεια, επαρκούν σε μήκος οι πλατφόρμες του Σ.Σ. Πελοποννήσου στον Πειραιά ώστε να αναχωρούν από εκεί τα υπεραστικά τρένα; Επαρκούν σε μήκος οι πλατφόρμες του Σ.Σ. Πελοποννήσου ώστε να αναχωρεί από εκεί αμαξοστοιχία με δώδεκα βαγόνια και διπλή Adtranz;
Εγώ νομίζω πως όχι. Επομένως, για ακόμα μια φορά κρίνεται επιτακτική η ανάγκη ανακατασκευής και λειτουργίας και του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λαρίσης στον Πειραιά και η σύνδεση του με τραμ με το Σταθμό του Ηλεκτρικού. Μάλιστα δε, θα ήταν δυνατόν μια - δυο πλατφόρμες του σταθμού Λαρίσης Πειραιώς να δοθούν στο τραμ (λ.χ. οι δυτικές) και εκεί να είναι ο τερματικός σταθμός των τραμ. Από εκεί το τραμ θα είχε τη δυνατότητα να κινείται σε όλο το μήκος του λιμένος, αντικαθιστώντας το λεωφορείο του ΟΛΠ που συνδέει τον Ηλεκτρικό με τις πύλες λιμένος που βρίσκονται στη Δραπετσώνα... Επίσης οι ταξιδιώτες κατερχόμενοι από τους συρμούς θα ήταν δυνατόν να επιβιβάζονται ΑΜΕΣΩΣ στο σταθμευμένο στο Σ.Σ. Λαρίσης Πειραιώς συρμό του τραμ, από το να αναμένουν την άφιξη ενός κινούμενου συρμού στο κρύο και στη ζέστη, στη βροχή και στο δυνατό αέρα. Ο Πειραιάς, ως σημαντικός συγκοινωνιακός κόμβος, όφειλε να έχει έναν μεγάλο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Αντ' αυτού μπορεί και πρέπει να έχει δύο μικρότερους. Φανταστείτε μελλοντικά που θα φτάνουν τα πολυάριθμα κρουαζιερόπλοια στον Πειραιά πόσοι μισθωμένοι σιδηροδρομικοί συρμοί θα μπορούν να αναχωρούν με προορισμό τα Καλάβρυτα, τα Μετέωρα, το Πήλιο, την περιοχή του Ολύμπου ή ακόμα και τη Θεσσαλονίκη;"